معرفی بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time

[ad id='39844']

[quote]شرکت بازی‌سازی اکتیویژن از قسمت جدید مجموعه بازی‌های کرش با نام «کرش بندیکوت ۴» برای کنسول‌های نسل فعلی رونمایی کرده است. این بازی همانطور که از نام آن پیداست، ادامه‌ای بر سه‌گانه‌ی اصلی کرش بندیکوت است و در سبک سکوبازی اکشن ساخته شده.[/quote]

اکتیویژن وظیفه‌ی ساخت بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را به استودیوی بازی‌سازی Toys for Bob سپرده است. این استودیو در بیانیه‌ای برای رونمایی از بازی گفته است که آن‌ها در ساخت کرش بندیکوت ۴ تلاش کرده‌اند تا گیم‌پلی بازی‌های قدیمی و اصلی این مجموعه را بازسازی کنند. در واقع، کرش بندیکوت ۴ به هیچ وجه چهارمین قسمت این سری بازی‌ها نیست و پیش از این هم بازی‌های متعددی در این مجموعه روی کنسول‌هایی مثل پلی‌استیشن ۲ و پلی‌استیشن ۳ و زیر نظر اکتیویژن ساخته شده بودند.

قرار است در کرش بندیکوت ۴ با قصه‌ای حول زمان و فضا روبرو شویم؛ طوری که احتمالا مثل کرش بندیکوت ۳ در بعدهای مختلف سفر خواهیم کرد و در مجموعه‌ای از مراحل کاملا متفاوت به ماجراجویی خواهیم پرداخت. مکانیک‌های کاملا جدید هم قرار است بخشی از کرش بندیکوت ۴ باشند.

در کنار کرش، قرار است «کوکو» و «نئئو کورتکس» هم دیگر شخصیت‌های قابل بازی کرش بندیکوت ۴ باشندد. هم‌چنین گفته شده که بازی دو حالت «مدرن» و «رترو» دارد که به ترتیب برای بازی‌کننده‌های جدید و طرفداران قدیمی مجموعه ساخته شده است. نمی‌دانیم دقیقا این دو حالت چه تغییراتی در بازی اعمال می‌کنند، ولی پیش‌بینی می‌کنیم روی درجه‌ی سختی و میزان دقت پرش‌ها تاثیر بگذارند؛ مخصوصا که سازندگان کرش بندیکوت ۴ گفته‌اند که بازی قرار است مثل قسمت‌های اصلی سخت باشد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای عرضه در روز ۲ اکتبر سال جاری و روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌آستیشن ۴ در نظر گرفته شده است.

برخلاف بسته‌ی بازسازی سه قسمت اصلی یعنی Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy قرار نیست بازی با قیمتی ارزان‌تر به فروش برسد و کرش بندیکوت ۴ قیمت یک بازی بزرگ و کامل را دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *