پخش سریال قورباغه در شبکه نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]سازندگان سریال ایرانی قورباغه که پیش از این با تریلر هیجان انگیزش نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌ بود، مذاکراتی برای پخش این سریال روی پلتفرم‌هایی مثل نتفلیکس داشته‌اند.[/quote]

 

امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینمامعیار که به بررسی آثار به نمایش درآمده در شبکه نمایش خانگی اختصاص داشت در مورد احتمال پخش این سریال روی پلتفرم‌های خارجی گفت:

«قورباغه» که حدود دو ماه دیگر به نمایش درمی آید. خبر دارم عوامل این سریال صحبت های با پخش کننده های جهانی داشته اند و حتی با شبکه نتفلیکس هم مذاکراتی صورت گرفته که باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. وی ادامه داد اگر شبکه نمایش خانسریال قورباغهگی بتواند با سرمایه بخش خصوصی در خارج از ایران فعالیت کند و برای کشور ارز آوری داشته باشد، اتفاق بسیار خوب و مهمی در این حوزه واقع می‌شود.

داستان قورباغه در مناطق پایین شهر جریان دارد و جدا از ایران بخش‌هایی از داستان در سایر نقاط دنیا رخ می‌دهد. می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد. این سریال به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاد و صابر ابر برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *