خط داستانی بازی Hitman 3 Death Awaits

[ad id='39844']

[quote]طی نمایش بازی های PS5 بود که به صورت یک سوپرایز شاهد رونمایی از عنوان Hitman 3 بودیم و اخیرا سازندگان بازی در رابطه با این عنوان صحبت کرده اند.[/quote]


اخیرا سازندگان بازی استدیو IO Interactive طی لایو استریمی اطلاعاتی در مورد بازی را منتشر کرده اند!طی صحبت مدیر جامعه بازی آقای Travis Barbour اشاره کرد که این بازی نسبت به دو عنوان قبلی “بالغ تر ، جدی تر ، تاریک تر” خواهد بود. وی گفت به همین دلیل است که در اکثر مطالب و تصاویر و تریلر های تبلیغاتی که تاکنون منتشر شده است ۴۷ به رنگ سیاه لباس پوشیده شده است. 

بازی HITMAN 3 در واقع آخرین نسخه از سه گانه‌ی آدم کشی جهان باز استودیوی IO Interactive می‌باشد که World of Assassination نام دارد. آشنایی بیشتر با HITMAN 3 از آن جایی شروع می‌شود که هدف اصلی این بازی، تمام کردن داستان این سه گانه در نظر گرفته شده است.

همان طور که قبلاً صحبت شده، تمامی مراحل و چالش‌هایی که در نسخه‌های قبل کامل کرده‌اید را می‌توانید به بازی HITMAN 3 انتقال دهید. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی مبنی بر روش انتقال پیش‌روی بازیکنان در دسترس نیست.

اگر به عکس تبلیغاتی بازی HITMAN دقت کنید، متوجه می‌شوید که مامور ۴۷ در محیطی قرار گرفته که پیش زمینه‌ی سفید رنگی دارد. او در این عکس، بسیار حرفه‌ای و مصمم و بدون هیچ گونه چروکی، آماده‌ی انجام ماموریت به عنوان یک قاتل حرفه‌ای است.

تریلر رسمی بازی Hitman 3 Death Awaits

بازی Hitman 3 در January 2021 برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *