معرفی فیلم ترسناک پیچ اشتباهی ۷ دلقک ها Wrong Turn 7: The Clowns

[ad id='39844']

[quote]معرفی کامل فیلم ترسناک Wrong Turn 7: The Clowns  پیچ اشتباهی ۷ دلقک ها[/quote]

فیلم ترسناک پیچ اشتباهی ۷ دلقک ها جدیدترین شماره از مجموعه فیلم هایز ترسناک و اسلشر پیچ اشتباهی است که قرار در سال ۲۰۲۰ اکران بین الملی شود

در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، اعلام شد در حال توسعه است. نویسنده ی این فیلم Alan B. McElroy و Mike P. Nelson برای کارگردانی انتخاب شده است. فیلمبرداری اصلی این فیلم در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد. Charlotte Vega از بازیگران این فیلم می باشد.

فیلم پیچ اشتباه درباره ی گروهی از افراد است که برای گردش به کوه ها و جنگل ها می روند و ناخواسته وارد مسیری اشتباه میشوند که محل زندگی آدم خوارهای بسیار ترسناک است و قربانی میشوند.

این فیلم در مجموعه فیلم‌های «پیچ اشتباه» قرار می‌گیرد که تا کنون شش فیلم در آن جای گرفته است و فیلم‌هایی در ژانر ترسناک اسلشر هستند. تمام این شش فیلم داستان خانواده‌ی آدم‌خواری را روایت می‌کند که مردم را شکار می‌کنند و آن‌ها را به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسانند. پیچ اشتباه اول در سال ۲۰۰۳ ساخته شد و حالا قرار است در سال ۲۰۲۰ شاهد قسمت هفتم آن باشیم. این فیلم تولید مشترک امریکا و آلمان است و توسط آن بی مک‌الروی خالق مجموعه نوشته شده است. از جمله بازیگران فیلم متیو موداین، شارلوت وگا، اما دومان، والری جین پارکر و چینی مارو هستند.

[quote]تریلر رسمی فیلم ترسناک پیچ اشتباهی ۷ دلقک ها[/quote]

[ad id='39844']

3 دیدگاه دربارهٔ «معرفی فیلم ترسناک پیچ اشتباهی ۷ دلقک ها Wrong Turn 7: The Clowns»

  1. این تریلر اصلا برای پیج اشتباه ۷نیست..
    برای ی فیلم دیگس ک شبیه ب اینه
    هنوز پیج اشتباه ۷اکران نشده و تاکنون فیلم رانش اشتباهی ۲٠۲٠رو الکی جای پیچ اشتباه ۷زدند
    فیلم پیچ اشتباه ۷اصلیه و فقط هم با سه تا شخصیت معروف هستش ن چیز دیگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *