معرفی کامل سریال The Last of Us شبکه HBO

[ad id='39844']

[quote]ساخت سریال The Last of Us رسما تایید و اعلام شده است.[/quote]

شبکه HBO در حال ساخت این سریال است و کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl وظیفه ساخت این سریال را بر عهده گرفته و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز قرار است در ساخت آن به وی کمک کند. دراکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و دستیار نویسنده به مازن، شورانر و نویسنده اصلی در سریال کمک خواهد کرد و بخش تلویزیونی سونی و PlayStation Productions وظیفه تولید سریال را بر عهده خواهند داشت.

سریال The Last of Us اولین سریالی است که سونی قرار است براساس یکی از مجموعه‌های بازی خود تولید کند. همچنین تمرکز سریال نیز قرار است روی جوئل و الی باشد و حتی دراکمن پیشنهاد کرده تا پیش از تماشای سریال طرفداران بازی The Last of Us را انجام دهند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Last of Us از جمله بازیگران نقش جوئل و الی در دسترس نیست و هالیوودریپورتر تنها تایید کرد که سریال قرار است اتفاقات بازی اصلی را پوشش دهد

کاراکترهای حاضر در داستان

تا جایی که به کاراکترها مربوط می‌شود، تقریبا مطمئنیم که جوئل در داستان بازی حاضر بود و نیل دراکمن هم بعدا در یک توییت به مناسبت روز جهانی زن، حضور الی را در داستان تایید کرد.

بعد از این تایید شد که سایر شخصیت‌های شناخته شده داستان مانند رایلی، تِس، مارلین ، ماریا  و یک کاراکتر دیگر در بازی حضور خواهند داشت. کاراکتر آخر که دقیقا مشخص نشده کیست، می‌تواند آنا، مادر الی، باشد که پیش از آغاز وقایع نخستین بازی جان خود را از دست داد.

عوامل تولید

یکی از مهم‌ترین اخبار منتشر شده از سریال The Last of Us، حضور آهنگساز بازی، یعنی گوستاوو سانتائولایا در پروژه است. او آهنگسازی نسخه ابتدایی و دنباله The Last of Us را برعهده داشته و قطعا یکی از مهم‌ترین اهرم‌های ناتی‌داگ در ارائه داستان احساسی و تکرارنشدنی‌اش بوده است. سانتائولایا تا به امروز دو جایزه اسکار برنده شده و تصور یک لایو اکشن براساس The Last of Us بدون اینکه آهنگ‌های او در پس‌زمینه پخش شود بسیار دشوار بود.

بعد از این نوبت به بازیگران سریال می‌رسد که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. اما طرفداران The Last of Us ایده‌های خودشان را برای بازیگران نقش الی و جوئل دارند. به عنوان مثال نیکولای کاستر والدو (بازیگر نقش جیمی لنیستر در Game of Thrones) و هیو جکمن (نیازی به معرفی ندارد، دارد؟) جزو محبوب‌ترین گزینه‌های طرفداران بوده‌اند و از سوی دیگر سوفی لیلیس (بازیگر نقش بورلی مارش در فیلم IT) و کیتلین دِوِر (بازیگر دو فیلم Booksmart و Beautiful Boy) هم برای ایفای نقش الی پیشنهاد شده‌اند.

در سویی دیگر می‌شنویم که فیلم The Last of Us به صورت تمام و کمال کنار گذاشته شده و حالا فقط پروژه HBO باقی مانده. این فیلم که قرار بود به تهیه‌کنندگی سم ریمی ساخته شود برای نزدیک به شش سال در برزخ بوده و بالاخره رها شده است.

گفتنی است که به عقیده کریگ مازین چنین داستانی اصلا در فرمت فیلم سینمایی نمی‌گنجد و باید یک سریال تلویزیونی باشد. «احساس من این بود که نمی‌توانید از این [داستان] یک فیلم بسازید. باید یک سریال باشد. باید طولانی‌مدت باشد. داستان درباره شکل‌گیری یک رابطه در جریان یک سفر طولانی است، بنابراین باید سریال تلویزیونی باشد. همین. من موضوع را این‌طور می‌بینم. نیل با خوشحالی قبول کرد و HBO هم استقبال کرد. بنابراین حالا در این نقطه‌ایم».

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *