معرفی سری کمیک Batman: White Knight Presents Harley Quinnکمپانی دیسی کمیک

[ad id='39844']

از آنجایی که مجموعه Batman: White Knight به محبوبیت زیادی رسید، هنرمندان تصمیم گرفتند تا از پتانسیل آن استفاده کنند و یک سری اسپین آفی را برای هارلی کویین منتشر کنند.

 سری کتاب کمیک محبوب شرکت دی سی یعنی Batman: White Knight قرار است با یک مجموعه اسپین آفی جدید گسترش پیدا کند؛ این مجموعه جدید هم قرار است حول محور یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها یعنی هارلی کویین بچرخد. این سری جدید که به پیوستگی DC Black Label تعلق دارد، با عنوان Batman: White Knight Presents Harley Quinn منتشر خواهد شد.

داستان این سری کتاب کمیک توسط کاتانا کالینز، همسر شان مورفی که خودش نویسنده و خالق دنیای White Knight بوده، نوشته خواهد شد. آن‌ها قرار است برای اولین‌بار در یکی از مجموعه‌های دی سی و با شخصیت هارلی کویین کار کنند. قسمت اول این سری کتاب کمیک قرار است از روز سه شنبه ۲۰ اکتبر به فروش برسد.

تصاویر بسیار زیبای این مجموعه توسط ماتئو اسکالرا و همچنین دیو استوارت کشیده خواهد شد؛ طراحی جلد‌ها هم برعهده مورفی و مت هالینگز ورث خواهد بود. در رابطه با داستان این سری کتاب کمیک می‌توان گفت که ماجرا مربوط‌به ۲ سال بعد از خط داستانی Curse of the White Knight می‌شود و تمرکز آن روی هارلی است؛ او در این خط داستانی به اداره پلیس شهر گاتهام کمک می‌کند تا درباره یک سری قتل‌های وحشتناک تحقیق و بررسی انجام دهند. او در این مدت باید کودکان خود را هم بزرگ کند و مجبور است با گذشته خود یعنی بتمن و جوکر هم برخوردهایی داشته باشد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *