حضور کیانو ریوز در مجموعه کمیک BRZRKR

[ad id='39844']

[quote]اخیرا کیانو ریوز در مجموعه BRZRKR به مت کینت و همچنین الساندرو ویتی پیوست؛ این سری کتاب کمیک داستان یک جنگجوی جاودان را حکایت می‌کند که به‌دنبال جواب‌هایی درباره وجود خود می‌گردد.[/quote]

کیانو ریوز قرار است در پاییز سال جاری برای اولین‌بار در دنیای کتاب‌های کمیک هم حضور پیدا کند. این مجموعه که به شرکت بووم استودیوز تعلق دارد، با نام BRZRKR عرضه خواهد شد. نویسنده این مجموعه مت کینت و هنرمند آن هم الساندرو ویتی است که در این ۱۲ قسمت با کیانو ریوز همکاری خواهند کرد. نتیجه کار این هنرمندان داستانی است که ماجراهای یک جنگجوی جاودان را حکایت می‌کند؛ کسی که به‌دنبال جواب سؤال‌های خود درباره موجودیت‌اش می‌گردد. بیانیه کامل و یک سری تصاویر پیش‌نمایش مختلفی از این مجموعه هم منتشر شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، قسمت اول این مجموعه قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر یا آبان) منتشر شود. مردی که فقط با نام برزرکر شناخته می‌شود، یک انسان نیمه-جاودان و نیمه-خدا است، نفرین شده و چاره‌ای جز اعمال خشونت ندارد… حتی تا جایی که حاضر است عقل خود را هم فدا کند. اما برزرکر بعد از چرخیدن در سرتاسر دنیا آن هم به مدت چندین قرن، بالاخره توانست در یک جا پناه بگیرد. او به استخدام دولت ایالات متحده درآمد تا در مبارزه‌ها شرکت کند؛ اما نحوه مبارزه او برای دیگران بسیار خشن و بسیار خطرناک به حساب می‌آمد. برزرکر قرار بود که در قبال این همکاری، یک چیزی را که دوست داشت، دریافت کند. او قصد داشت حقیقت واقعی را درباره وجود خودش و این عطش بسیار زیادی که نسبت به خون دارد، بفهمد؛ او دوست داشت که بفهمد این ماجرا بالاخره چگونه به پایان می‌رسد.

الساندرو ویتی در رابطه با این مجموعه اینطور صحبت کرد: «من در حال بازدید از شهر نیویورک بودم که شرکت بووم استودیوز به سراغ من آمد تا درباره BRZRKR با من صحبت کند. به محض اینکه من متوجه شدم که قرار است با مت کینت و همچنین کیانو ریوز کار کنم، بلافاصله هیجان‌زده شدم زیرا می‌دانستم که قرار است تجربه بسیار هیجان‌انگیزی باشد. حدس من هم درست از آب درآمد! این سری کتاب کمیک هر چیزی را که من کشیدن آن را دوست دارم، در خودش دارد. نمی‌توانم صبر کنم که به فروشگاه‌ها بیاید و هیجان خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارم».

ریوز در ادامه این صحبت‌ها، اینگونه نظر خود را درباره این مجموعه اعلام کرد: «من از زمانی‌که یک پسر کوچک بودم، علاقه خیلی زیادی به کتاب‌های کمیک داشتم. این کتاب‌ها هم از لحاظ هنری، تاثیر بسیار زیادی را روی من می‌گذاشتند. بالاخره این فرصت عالی را به‌دست آوردم تا مجموعه BRZRKR خلق و در همین حین هم با افسانه‌های این صنعت همکاری کنم. دیگر همکاران من هم که در شرکت بووم استودیوز کار می‌کنند، شرایطی را فراهم کردند تا یکی از رویاهای من تبدیل به واقعیت شود».

در ادامه تعدادی از صفحات کمیک BRZRKR با حضور کیانو ریوز را مشاهده بفرمایید

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *