بیماری روانی کانیه وست و اختلال دوقطبی

[ad id='39844']

[quote]اگرچه خانواده کانیه وست و کیم کارداشیان از حانواده های معروف و پر سر و صدای دنیای ستارگان است، اما چند روزی است خبرهای عجیبی از این خانواده به گوش می رسد. [/quote]

به نظر می رسد کانیه وست، رپر امریکایی که برای ریاست جمهوری امریکا خودش را کاندید کرده است، این روزها دچار مشکلاتی شده باشد.
کانیه وست چند روز پیش در جمع هوادارانش برای ریاست جمهوری امریکا سخنرانی عجیبی کرد و ادعاهای غریبی داشت. او از لحاظ احساسی متعادل به نظر نمی رسید و در یکی از صحبت هایش راجع به سقط جنین، گفت درباره دختر اولشان نورث، با همسرش کیم کارداشیان از سقط جنین هم صحبت کرده اند و خودش خواهان سقط نورث بوده است. پس از این صحبت ها، اطرافیان کیم کارداشیان و مادر و خواهرانش اعلام کردند کیم به شدت از این حرف های کانیه ناراحت است.

کانیه در آن سخنرانی، جلیقه ضد گلوله بر تن داشت و در لحظاتی گریه می کرد و کلا از نظر روانی متعادل به نظر نمی رسید.
حالا در تازه ترین خبر از این خانواده جنجالی، کانیه وست در توییت هایی گفته است کیم و مادرش کریس جنر پس از آن سخنرانی، می خواستند برای او دکتر بیاورند و او را زندانی کنند. او مادر کیم را تهدید کرده که حق ندارد نزدیک فرزندانش شود.
برخی از طرفداران کیم و کانیه معتقدند کانیه اکنون در یکی از اپیزودهای بیماری دو قطبی به سر می برد و به همین دلیل تعادل روانی اش را از دست داده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *