کانیه وست به بیماری اختلال دو قطبی مبتلاست

[ad id='39844']

[quote]کانیه وست به بیماری اختلال دو قطبی مبتلاست و در حال حاضر، بیماری او در مرحله حساسی قرار گرفته است[/quote]

کانیه وست در سخنرانی خود گفت: “من معتقدم سقط جنین باید قانونی شود، اما باید با ارائه راهکارهایی مردم را به انجام ندادن این کار تشویق کنیم؛ به عنوان مثال به هر خانواده‌ای که صاحب فرزند می‌شود یک میلیون دلار پرداخت کنیم”!

 

کانیه وست در ادامه در حالی که به پهنای صورت اشک می‌ریخت، گفت: “من می‌خواستم دخترم نورث را بکشم! زمانی که کیم، دخترمان نورث را باردار بود از او خواستم او را سقط کند. اما کیم که در آن زمان پارتنرم بود، خواسته مرا نپذیرفت.

کیم روی تصمیم خود پافشاری کرد و جان نورث را نجات داد. پدرم هم از مادرم خواسته بود مرا سقط کند، اما مادرم من را نجات داد”. گفته شده، اهداف انتخاباتی کانیه وست بسیاری از سیاه‌پوستان آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است.

اما در فضای مجازی، کاربران به شدت نگران وضعیت کانیه وست هستند و معتقدند، بیماری دو قطبی او شدت گرفته است و برای همین این کارها را انجام می‌دهد

حتی یک پزشک مشهور در توییتر خود نوشت: “کاملا مشخص است وضعیت کانیه متعادل نیست، بهتر است رسانه‌ها او را تنها بگذارند تا کمی به خودش بیاید و سریع‌تر تحت درمان قرار بگیرد”.

کانیه وست بعد از سخنرانی دیروز خود باعث عصبانیت کیم کارداشیان شد ‌و حال در توییتر جنجال به پا کرده است! گویا کیم کارداشیان بعد از اتفاقات روز گذشته، درب اتاق کانیه را قفل کرده است و قصد دارد با حضور پزشک کانیه، او را به آسایشگاه روانی منتقل کند.

با این شرایط، کانیه وست در توییتر جنجال به پا کرده و نوشته است:
  1. “این عادلانه نیست، آن‌ها مرا زندانی کردند تا همراه پزشکم به بیمارستان بفرستند”.
  2. “کیم، تو مادر فرزندان من هستی نباید این کار را با من بکنی”.
  3. “کریس جنر (مادر کیم کارداشیان) تو حق نداری در کنار فرزندان من باشی. در را باز کنید”.
  4. “من تمام زندگیم ‌برای خداست.کیم، تو حق نداری برای مجله پلی بوی عکس بگیری (مجله‌ای که عکس‌های برهنه زنان را منتشر می‌کند)”.
  5. “کیم، تو حق نداری فیلم رابطه‌ات را بفروشی”.
  6. “مرا همانند نلسون ماندلا زندانی کرده‌اند، فهمیدید چرا”؟
  7. “من زندگی و‌ فرزندانم را ‌ دوست دارم”.
  8. “باید روی یک موزیک جدید تمرکز کنم”.
هالزی در چند توییت از کاربران فضای مجازی به خاطر سوژه کردن کانیه وست انتقاد کرد و نوشت:

“این واقعا تاسف‌برانگیز است که شما شخصی را که مشکل اختلال دو ‌قطبی دارد، مسخره می‌کنید. کانیه دچار یک مشکل روانی است و من در مورد این بیماری بسیار تحقیق کرده‌ام و می‌دانم او الان در دوره شیدایی به سر می‌برد و کارهایش دست خودش نیست.

اگر نمی‌توانید با او همدردی کنید، حداقل در مقابل رفتار او سکوت کنید و او را مسخره نکنید. این یک مشکل است و کار خوبی نیست این زوج را مسخره می‌کنید. سکوت کنید”.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *