بهترین روش کسب درآمد از روبیکا

[ad id='39844']

[quote]بخش کسب درآمد روبیکا با هدف تولید محتوای سالم و گسترده، گردش مالی و همچنین سود فراوان برای صاحبان صفحات و کانال ها راه اندازی شده است. کاربران اپلیکیشن از دو طریق می توانند درآمدزایی کنند:[/quote]

زمانی که محتوای مفید و مناسب را تولید و بارگذاری می­کنید، به­ ازای میزان مشاهده  آن محتوا از سوی کاربران، برای شما درآمد اعمال می­شود. در هر دو بخش روبینو و پیام رسان درآمد محاسبه می­شود که میزان آن متناسب با تعداد مشاهده (دانلود) و استقبال کاربران  از محتوای کانال یا صفحه روبینوی شماست. سامانه محاسبه درآمد در روبینو برای تمامی تصاویر و فیلم های بارگذاری شده هم اکنون اعمال شده است ولی سامانه محاسبه درآمد پیام رسان طی روزهای آتی به صورت کامل پیاده سازی خواهد شد.

درآمد در روبینو،  برای صاحب صفحه و در پیام رسان برای کاربر آپلودکننده درنظر گرفته می شود. این نکته مهم است که چنانچه فرد برای کانال خود می­خواهد درآمد کسب کند، آپلود فایل باید توسط ادمینی انجام شود که قرار است درآمد برای او واریز گردد. در فاز اول درآمد با حداقل مقدار ۱۰۰ هزار تومان قابل واریز است، ولی در روزهای آینده این مقدار به ۱۰ هزار تومان کاهش می­یابد. قابل ذکر است که بعد از درخواست انتقال وجه توسط کاربر، محتوای کانال ادمین بازبینی خواهد شد و صرفا در صورت مناسب بودن محتوا از نظر اخلاقی و عرفی، وجه به حساب معرفی شده از طرف ادمین واریز می شود.

واریز مبلغ برای فرد اصلی که محتوا را بارگذاری کرده است انجام میشود و هرچه محتوا جذاب­تر و میزان  فوروارد بیشتر باشد درآمد نیز افزایش می­یابد. در ضمن اگر محتوا جذاب نباشد، کاربر محتوا را به طور کامل دانلود نمیکند و درآمد زیادی حاصل نمیشود؛ پس رعایت اصول اخلاقی و جذاب بودن محتوا بسیار مهم است.

برای مشاهده میزان درآمد در روبیکا (Rubika) از قسمت تنظیمات درمنو اصلی برنامه  پایین صفحه ، وارد بخش کسب درآمد شوید و درآمد خود را مشاهده کنید. همچنین در سیستم کسب درآمد روبیکا فردی موفق خواهد بود که در کانال های خود محتوای اختصاصی و جذاب بارگذاری کند. در ضمن  باید بدانید که محتواها منطبق با قوانین و مقررات پیام رسان و عرف اخلاقی و اجتماعی جامعه باشد، در غیر این صورت این درآمد هنگام بررسی انتقال وجه مسدود خواهد شد.

آموزش تصویری کسب درآمد از روبیکا

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *