محمدامین کریم‌پور رقاص اینستاگرامی کارگردان سینما شد

[ad id='39844']

[quote]صدور پروانه کارگردانی سینما برای یک اینفلوئنسر یا در اصطلاح عوام “شاخ اینستاگرامی” که ویدیوهای جانانه‌ای از حرکات موزونش هم موجود است با شگفتی بسیاری از اهالی سینما مواجه شده است.[/quote]


محمدامین_کریم‌پور یک شاخ اینستاگرامی است که پروانه ساخت فیلمی سینمایی با نام #حکم_تجدیدنظر را به تهیه‌کنندگی #رضا_کریمی از شورای پروانه ساخت سینمایی معاونت نظارت گرفته است.
همزمان با انتشار خبر صدور پروانه سینمایی برای این شاخ، انبوه پرسش‌ها به سمت #فریدون_جیرانی که نماینده کانون کارگردانان در شورای ساخت است، روانه شد که درباره روال صدور پروانه سینمایی برای این شاخ توضیح دهد.


از آن سو #محسن_امیریوسفی رییس کانون کارگردانان سینمای ایران هم هدف این پرسش قرار گرفته که چرا با وجود سختگیری‌های منطقی این صنف برای عضوگیری، به‌ناگاه نماینده آنها در شورای پروانه ساخت با کارگردانی سینمایی یک شاخ اینستاگرامی کنار آمده است؟؟
این رسانه‌ در بخش دیگری از گزارشش نوشته است: پروانه این شاخ اینستاگرامی به تهیه‌کنندگی رضا کریمی همسر #آزیتا_موگویی(که به هیات رییسه کانون کارگردانان راه یافته) صادر شده! آیا همین مساله عاملی خواهد شد بر سکوت امیویوسفی و دیگر همکارانش در راس کانون کارگردانان؟؟؟ یا امیریوسفی برای جلوگیری از بروز هر گونه شبهه، شخصا این ماجرا را پیگیری خواهد کرد؟؟

حمایت مهدویان و حجازی‌فر، کارگردان و بازیگر آثار ارزشی ارگانی، از مجوز کارگردانی گرفتن یک شاخ اینستاگرام از وزارت ارشاد

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *