معرفی سریال ابرقهرمانی Peacemaker «صلح‌آور» با بازی جان سینا

[ad id='39844']

[quote]سرویس استریم HBO Max سریال اسپین‌آف «صلح‌آور» را براساس یکی از شخصیت‌های فیلم موردانتظار «جوخه خودکشی» با بازی جان سینا خواهد ساخت تولید سریال Peacemaker از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.[/quote]

این استریمر سفارش ساخت یک فصل هشت قسمتی از این سریال را به جیمز گان  نویسنده و کارگردان فیلم داده که نویسنده تمام اپیزودها و کارگردان برخی از آن‌ها خواهد بود. این سریال، ریشه‌های شخصیتی را بررسی می‌کند که سینا در فیلم سال ۲۰۲۱ نقش او را بازی می‌کند. صلح‌آور مردی است که قصد دارد صلح را به هر قیمتی برقرار کند و برایش مهم نیست چه کسانی در این راه کشته می‌شوند.

این استریمر قبلا هم سفارش ساخت سریالی اسپین‌آف براساس فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز را داده بود. سریال‌های اریجینال دی‌سی یونیورس یعنی«دووم پاترول»،  «هارلی کویین»، «تایتان‌ها»، «سوامپ ثینگ»«استارگرل» و  «عدالت جوان» به تازگی کاملا در اختیار این سرویس استریم تازه‌کار قرار گرفتند.

گان و پیتر سفران تولیدکننده The Suicide Squad تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند و سینا در این زمینه با آن‌ها همکاری خواهد کرد.

معرفی شخصیت صلح آور

«کاپیتان آمریکای دیوانه!» اسمی که خود بازیگر نقش پیس میکر، جان سینا، به او داده. شخصیتی که فقط به دنبال اعمال صلح در جهان – حتی از طریق جنگ – است. اولین باری که چنین شخصیتی پا به عرصه‌ی کتاب‌های مصور گذاشت، سال ۱۹۶۶ در سری کمیک Fighting بود. سری کمیکی که در ابتدا متعلق به Charlton Comics بود و سپس دی سی این شخصیت را خرید تا آن را وارد داستان‌های خودش کند. پیس میکر همان‌طور که گفتم به دنبال صلح است و در اصل سفیر صلح است، به همین دلیل با سیاست‌مداران و افرادی که باعث راه‌اندازی جنگ در دنیا می‌شود به روش خودش برخورد می‌کند و باور دارد روح قربانی‌هایش در کلاه‌خود او جمع می‌شوند و به اون مشورت می‌دهند. تماشای جان سینا در این نقش در فیلم The Suicide Squad قطعا جذاب است!
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *