معرفی سریال کمیک بوکی هلستروم مارول

[ad id='39844']

[quote]سریال Helstrom به عنوان آخرین سریال بخش تلویزیونی مارول کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد[/quote]

در حالی که چندین محصول از خواص MCU به دلیل شیوع Coronavirus در معرض خطر قرار گرفته اند ، به نظر می رسید سریال کمیک بوکی هلستروم یکی از نمایش های مارول برای فرار از ویروس است این خبر خوبی برای طرفداران شخصیت Helstrom است. با این حال ، این سؤال باقی مانده است که آیا این نمایش به MCU بزرگتر وصل خواهد شد یا این یک داستان مستقل مانند کاری است که سایر برنامه های تلویزیونی مارول در گذشته انجام داده بودند.

تمرکز سریال Helstrom روی دیمون و آنا هلستروم خواهد بود که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که همچنان گرفتار شهرت خانوادگی خود هستند. آن‌ها در تلاش هستند تا بیشتر در مورد گذشته مرموز و ترسناک خانواده خود بدانند و این رازهای پنهان را کشف و پیدا کنند.

تام آستن در نقش دیمون هلستروم، سیدنی لمون در نقش آنا هلستروم، الیزابت مارول در نقش ویکتوریا هلستروم، رابرت ویزدم در نقش Caretaker، جون کاریل در نقش لوئیز هستینگز، آریانا گوئررا در نقش گابریالا روزتی و آلین یووای در نقش کریس ین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Helstrom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Helstrom قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر از سرویس استریم Hulu منتشر شود. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. پاول زبیژوسکی، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD ، به‌عنوان شورانر در سریال هلستروم حضور دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *