معرفی فیلم مرگ روی نیل Death on the Nile

[ad id='39844']

[quote]مرگ بر روی نیل در ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ توسط استودیوی قرن بیستم در آمریکا اکران خواهد شد.[/quote]

مرگ بر روی نیل  Death on the Nile‎ یک فیلم جنایی به کارگردانی کنت برانا و نوشته مایکل گرین است. این فیلم براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌است. در مرگ بر روی نیل، کنت برانا نقش کارآگاه هرکول پوآرو را بر عهده دارد، که در ادامهٔ ایفای نقش او در فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق می‌آید. عکاسی اولیه در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و فیلمبرداری در لانگکراس استودیوز در انگلستان و مصر انجام شد و کار در دسامبر تمام شد.

فیلم مرگ روی نیل درواقع دنباله فیلم  (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) است و Death On the Nile، شباهت زیادی به اولین تریلر و پوستر قسمت قبلی دارند و مانند قسمت قبل، فیلم مرگ روی نیل نیز یک اثر پر ستاره است. 

رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Death on The Nile حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *