معرفی بازی Star Wars: Squadrons

[ad id='39844']

[quote]بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.[/quote]

بازی Star Wars: Squadrons عنوانی بر اساس مبارزات هوایی با سفینه‌های فضایی از دید اول شخص است و استودیوی موتیو وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده دارد. این بازی علاوه بر حالت تک‌نفره، از یک بخش چندنفره‌ی جذاب نیز برخوردار است که در آن بازی‌بازان در دو گروه ۵ در برابر ۵ مقابل هم قرار می‌گیرند. امکان شخصی‌سازی کامل جنگنده‌ها و خلبان‌ها در این بازی وجود دارد. این نسخه از مجموعه‌ی Star Wars، از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و بازی‌بازان می‌توانند برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن وی‌آر به تجربه‌ی آن بپردازند.

ازدیگر ویژگی‌های Star Wars: Squadrons هم می‌توان‌به قیمت ۴۰ دلاری آن، ویژگی شخصی‌سازی سفینه فضایی و پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد. نکته جالب این است که کاربران واقعیت مجازی بازی روی پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی می‌توانند به لطف کراس‌پلی درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین استارفایترهای بازی هم هرکدام کلاس‌های متفاوتی دارند و می‌توانید باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اخیراً شرکت الکترونیک آرتس اطلاعات جدیدی از گزینه‌های شخصی‌سازی و محتوای مربوط به جنگنده‌ها به اشتراک گذاشته است.

در ابتدا اطلاعاتی از جنگنده‌ها و سفینه‌های فضایی در بازی Star Wars: Squadrons منتشر شد. در این بازی ۴ نوع کشتی فضایی در هر دو جناح Rebel و Imperial وجود دارد. هر یک از این سفینه‌ها دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند و بازی‌بازان از طریق مدیریت قدرت آن‌ها مانند افزایش گنجایش سپر یا افزایش قدرت سلاح می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی نمایند. هر سفینه متفاوت در این بازی مهارت خاص و کلاس ویژه‌ی خود را دارند.

پس از آن به جزئیات سیستم شخصی‌سازی این بازی اشاره شد. بازی Star Wars: Squadrons از یک سیستم اجزای ویژه استفاده می‌کند که بازی‌بازان می‌توانند از طریق دست‌یابی به مرحله‌ی مورد نظر آن را آزاد کنند. سفینه‌های فضایی از ۷ اجزای ویژه برخوردار هستند که می‌توان سه جزء پسیو و چهار جزء اکتیو را به طور همزمان قرار داد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به این اجزا را مشاهده کنید.

سلاح‌های اصلی (اکتیو): این اجزا به توپ‌های اصلی سفینه متصل می‌شوند. برخی از آن‌ها ممکن است سرعت بیشتری را در تیراندازی داشته باشند، اما سطح آسیب پایین‌تری دارند و هر یک از اجزا را می‌توان متناسب با نحوه‌ی انتخاب بازی‌باز برای مبارزه با دشمن انتخاب کرد.

کمک‌دهنده (اکتیو): این موارد جزو قابلیت‌های ثانویه جنگنده‌های فضایی محسوب می‌شود. آن‌ها شامل تعمیر astromechها، پرتوهای بارکش، بمب‌ها، اژدرها و مین‌های مختلف هستند. بازی‌بازان تنها قادر خواهند بود تا یکی از این قابلیت‌های ثانویه را استفاده کنند.

Countermeasures (اکتیو): این اجزا به بازی‌بازان کمک می‌کنند تا مدت زمان بیشتری در جنگ بمانند. بازی‌بازان می‌توانند برای جلوگیری از آن که موشک برروی سفینه‌شان قفل شوند، می‌توانند از کلاهک جستجوگر انتخاب کنند.

پوسته سفینه (پسیو): اجزای پسیو به طور کلی افزایش و یا کاهش آماری دارند؛ اما مزایای اضافه شده‌ای را خواهند داشت. بازی‌بازان می‌توانند مواری مانند nimble hull را که می‌تواند باعث افزایش سرعت سفینه و در عین حال کاهش مقاومت در برابر آسیب می‌شود، انتخاب نمایند.

سپرها (پسیو): برای محافظت در مقابل انواعی از سلاح‌های مختلف می‌توان از سپرهای خاص استفاده کرد. بعضی از سپرها ممکن است در برابر تیر آتش سلاح‌ها مقاوم باشند و در عین حال در مقابل موشک‌ها از مقاومت کمتری برخوردار باشند.

همچنین در بازی Star Wars: Squadrons اجزای منحصربه‌فردی برای هر سفینه وجود خواهد داشت که بازی‌بازان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کرده و یک تجربه‌ی متفاوت را در هر سفینه تجربه کنند. با این حال، شخصی‌سازی یک گزینه‌ی اختیاری است.

این بازی از شخصی‌سازی تزئینی نیز بهره می‌برد که در آن بازی‌بازان می‌توانند ظاهر خلبان و سفینه را تغییر دهند. موارد ارتقایی تزئینی از طریق کسب امتیازات Glory آزاد شوند. شخصی‌سازی کاراکترها شامل شکل صدا، شکل سر و لباس‌ها خواهد بود. بازی‌بازان همچنین می‌توانند کابین خلبان را نیز شخصی‌سازی کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *