یارا شهیدی در فیلم لایو اکشن پیتر پن و وندی ایفای نقش می کند

[ad id='39844']

[quote]یارا شهیدی نقش تینکربل را در لایو-اکشن Peter Pan and Wendy بازی می‌کند.[/quote]

 

 یارا شهیدی بازیگر ایرانی‌الاصل آمریکایی برای ایفای نقش «تینکربل» در لایو-اکشن Peter Pan and Wendy به جود لاو که نقش منفی این فیلم یعنی «کاپیتان هوک» را ایفا می‌کند پیوست کارگردانی این لایو-اکشن دیزنی بر عهده دیوید لاوری است.

– گفتنیست مارگو رابی، زندایا و تیلور سوئیفت همگی برای ایفای نقش تینکربل در نظر گرفته شده بودند، اما در نهایت این نقش به یارا شهیدی رسید .همچنین وندی و الکساندر مولانی برای ایفای نقش پیتر پن در ریبوت فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) شرکت دیزنی انتخاب شدند.

این فیلم با افتباس از رمان Peter Pan به قلم جیمز بری ساخته می‌شود که در سال ۱۹۵۳ برای تولید انیمیشن فانتزی موزیکال Peter Pan شرکت دیزنی مورد اقتباس قرار گرفت و هنوز هم موفق‌ترین اقتباس سینمایی این رمان به‌حساب می‌آید.

یارا شهیدی از پدری ایرانی‌آمریکایی به نام افشین شهیدی در مینیاپولیس ،مینه‌سوتا به دنیا آمد، پدرش عکاس بود و مادرش با نام کری سالتر شهیدی آفریقایی‌آمریکایی وچاکتاو است. زمانی که یارا چهار ساله بود به خاطر کار پدرش افشین به کالیفرنیا رفتند. او خواهر بزرگتر هنرپیشه کودک و مدل سعید شهیدی است، آن‌ها یک برادر کوچکتر به نام احسان هم دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *