نقد ها و نمرات بازی سام ماجراجو ۴

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مجلات و وب سایت های معتبر به چهارمین نسخه از سری بازیهای محبوب سام ماجراجو[/quote]

داستان بازی در Serious Sam 4  حالت شخصی تری به خود گرفته. در طول بازی با دوستان بسیاری ملاقات خواهید کرد و وارد ماجراهای مختلفی خواهید شد. کل کره‌ی زمین نابود شده است اما همچنان افرادی حضور دارند که برای سم مهم می باشند. برای Serious Sam 4 مکانیک های تازه‌ای هم در نظر گرفته‌ شده. تمام این مکانیک ها برای متفاوت تر جلوه دادن سناریوهای مبارزات به کار گرفته شده. یکی دیگر از مهم‌ترین موارد این نسخه، اسلحه های جدید است. مطمئن باشید که اسلحه های جدید خشونت بازی را به میزان زیادی افزایش خواهند داد.

هسته‌ی اصلی گیم پلی Serious Sam 4 مبارزات آن می‌باشد. شما باید با دشمنان خود سر و کله بزنید و آن ها را با روشهای مختلفی نابود سازید. بازی از المان های ساده و در عین حال جذاب و سرگرم کننده‌ای تشکیل شده. با تجربه بازی و سر و کله زدن با مکانیک های مبارزه، قابلیت ها و مهارت شما برای نابود کردن دشمنان، افزایش می‌یابد.

لیست نمرات بازی سام ماجراجو ۴

  • GameSpew =9
  • GameSpace = 9
  • PC Invasion = 8.5
  • COGconnected = 8.2
  • We Got This Covered  ۸
  • PCGamesN =8
  • Hardcore Gamer = 8
  • Worth Playing 7.5
  • Wccftech = 7.3
  • IGN Spain = 7
  • DarkStation = 7
  • AusGamers = 5
  • TheGamer = 5
  • Windows Central = 5

نقد های بازی سام ماجراجو ۴

به راحتی می‌توان گفت Serious Sam 4 بهترین نسخه از این مجموعه تا به امروز می باشد. البته برخی موارد هستند که در بهترین حالت خود طراحی نشده‌اند اما اکشن بازی بسیار سرسام آور و فوق العاده می باشد. مهمترین موضوع در خصوص سیستم اکشن بازی، این است که این سیستم هیچگاه خسته کننده نمی شود. سکانس های مبارزه بسیار شلوغ و هیجان انگیز طراحی شده‌اند. تعداد شخصیت‌های مشاهده شده در یک سکانس بسیار زیاد هستند و شاید این بازی اولین عنوانی باشد که توانسته احساس نزدیک شدن به نسل نهم را به من منتقل کند. اگر به دنبال عنوانی خوش‌ساخت می گردید تا شما را با مبارزات هیجان انگیز راضی نگاه دارد، در تهیه و تجربه‌ی Serious Sam 4 به هیچ عنوان شک نکنید.

سم استون بازگشته و استودیوی توسعه‌دهنده توانسته یک شوتر اول شخص تیراندازی بسیار هیجان انگیز و فوق العاده را به مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی ارائه دهد. خشونت بازی نسبت به نسخه های پیشین به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. در هر نقطه از نقشه، دشمنانی مخفی شده‌اند که ناگهان به سمت شما حمله می کنند. اگر با مجموعه Serious Sam خاطرات متعددی را رقم زده اید و از تجربه‌ی آن ها لذت برده اید، در تجربه Serious Sam 4 درنگ نکنید.

 

بدون شک می توان گفت که Serious Sam 4 غنی ترین تجربه در مجموعه به شمار می‌رود. این نسخه توانسته داستان و شخصیت این مجموعه را گسترش دهد و همچنین اکشنی منحصر به فرد و فوق العاده را به بازی کنندگان ارائه نماید. یکی از نقاط قوت بازی، اضافه شدن انواع مختلف دشمنان به آن می باشد.

 

عنوان Serious Sam 4 نسبت به نسخه های پیشین و ریشه‌های خود بسیار وفادار می باشد ولی اشکال اصلی بازی دقیقا همینجاست. انتظار بازی کنندگان از یک عنوانی که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، بسیار بالاتر است. هر فرنچایز قدیمی در طول زمان، نیاز به تغییر و ارائه‌ی موارد خلاقانه‌ی بیشتر دارد. کافیست نگاهی به ریبوت مجموعه دووم و یا ولفنشتاین اندازید. متاسفانه توسعه‌ دهندگان نتوانسته اند که با نسخه چهارم این مجموعه، تحول عظیمی در آن ایجاد کنند.

 

متاسفانه Serious Sam 4 نتوانسته آن حال و هوای همیشگی فرنچایز را به مخاطبان خود ارائه دهد و پسرفت ای بسیار بزرگ برای این مجموعه به شمار می رود. مشکلات فنی بسیاری در بازی وجود دارند و همچنین جلوه های بصری بسیار بد و طراحی‌های تاریخ مصرف گذشته، سبب می‌شود که لذت چندانی از این عنوان نبرید.

تریلر بازی سام ماجراجو ۴

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *