معرفی کمیک های جدید گروه SWORD مارول

[ad id='39844']

[quote]شرکت مارول کامیکس اخیرا رسما تایید کرد که گروه SWORD قرار است به‌صورت رسمی بازگردند؛ درست همان‌طور که در سری کتاب کمیک Empyre Aftermath: Avengers و همچنین مجموعه X of Swords: Creation به آن اشاره شده بود.[/quote]

 

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، نویسنده‌ای به‌نام ال یویینگ و همچنین طراحی به‌نام والریو شیتی مجموعه جدیدی را در دنیای مردان ایکس با نام S.W.O.R.D. معرفی کردند؛ در آن زمان هیچکس نمی‌دانست که این مجموعه که نام آن در کاتالوگ ماه دسامبر مارول آمده بود، دقیقا چیست.

همان‌طور که در بیانیه مطبوعاتی مارول به آن اشاره شده، اعضای گروه S.W.O.R.D. وظیفه دارند که نظم جدید جهش یافته‌های کراکوآ را به ستاره‌ها بیاورند؛ چیزی که سال گذشته و در رویداد House of X خلق شده بود. این در حالی است که اعضای این گروه باید به وظیفه اصلی دیگری خود هم ادامه دهند؛ یعنی مقابله و مبارزه با رویدادهای میان ستاره‌ای و خطرهایی که سیاره زمین را تهدید می‌کنند. ابیگیل برند که از رویداد X of Swords بیرون آمده است، قصد دارد که هیئت مدیره نظارت و واکنش جهانی را دوباره به راه بیاندازد تا با کمک هم بتوانند با همه امور مربوط‌به خارج از زمین، مقابله کنند.

با اینکه این کتاب بخشی از پیوستگی دنیای مردان ایکس محسوب می‌شود، اما شرکت مارول اعلام کرده که داستان آن تاثیر خیلی زیادی بر سرتاسر دنیای مارول خواهد گذاشت؛ همان‌طور که در رویداد Empyre Aftermath: Avengers هم به آن اشاره شده بود. گروه S.W.O.R.D. شامل مگنیتو، ابیگیل برند، کیبل، فرنزی، ویز کید، فابیان کورتز و منیفلد است. البته در ادامه راه، افراد دیگری هم به این گروه اضافه می‌شوند و در مأموریت‌های مختلف حضور خواهند داشت. یویینگ بیشتر از هر چیزی توانست برای نویسندگی داستان مجموعه فوق‌العاده‌ی Immortal Hulk شهرت کسب کند؛ اما اینطور هم نیست که با جنبه کیهانی دنیای مارول غریبه باشد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *