نقدها و نمرات بازی Crash Bandicoot 4

[ad id='39844']

[quote]نمرات و نقدهای منتقدان مطرح درباره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time یا کراش باش ۴[/quote]

 

عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای عرضه در تاریخ دوم اکتبر ۲۰۲۰ برای هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. هزینه آن ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود و بلافاصله پس از رویداد Crash Bandicoot 3: Warped عرضه می‌شود. می‌توانید این بازی را در فروشگاه مایکروسافت پیش‌خرید کنید.

 

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی‌های اصلی کرش بندیکوت، کلاسیک هستند و تا سال‌ها به‌نظر نمی‌رسید که بازی‌ای را تجربه کنیم که به همان اندازه جذاب باشد. حال با اطمینان می‌توانم بگویم که Crash Bandicoot 4 جدیدترین بازی عالی در مجموعه کرش بندیکوت است.

گیمزرادار: ۹۰ از  ۱۰۰

دنباله‌ای همانند Crash Bandicoot 4 با موارد هوشمندانه و مخصوص‌به خود، نشان می‌دهد که سری کرش بندیکوت همچنان زنده است.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

در موارد بسیاری مثل چالش‌برانگیز بودن، بخش تک‌نفره و کم بودن پلتفرم‌های چالشی، Crash Bandicoot 4: It’s About Time حس و حال بازی‌ای دارد که المان‌های آن به درستی کار نمی‌کنند. علاوه‌براین، اکثر مجموعه‌های ساخته شده در دهه ۹۰ میلادی باید ریبوت شوند تا بتوانند در بازار امروزی بازی‌های ویدیویی، کاربران را سرگرم کنند. در همین راستا، کرش بندیکوت ۴ پایدار به ریشه‌های مجموعه است که مورد بدی به حساب نمی‌آید. از نظر بصری بازی واضح‌تر و بهتر شده است و کرش هم ویژگی‌های جدیدی دارد که حس‌وحال تازه‌ای را ایفا می‌کند. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به نسخه‌های قدیمی هستید، Crash Bandicoot 4: It’s About Time همانند همان پلتفرمی است که دوستش دارید.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Crash Bandicoot 4 بازگشت بزرگی به حساب می‌آید و وجود ایده‌های جدید، شکل و شمایل تازه‌ای را به گیم‌پلی کلاسیک کرش القا کرده است.

وی‌جی۲۴۷: نمره: ۶۰ از ۱۰۰

شرم آور و ناراحت کننده است که بعضی از مراحل طراحی شده برای بازی با موتور گرافیکی آن هم‌خوانی ندارد و Toys for Bob این بازی را برپایه نوستالوژی موجود در دهه ۹۰ توسعه داده است. وجود مکانیزم‌های متعدد و خوب توسعه نیافته در دل بازی درکنار مواردی که به‌جای ارائه دشواری، باعث اذیت و آزار مخاطب می‌شود، سبب شده تا کرش بندیکوت ۴ شبیه‌به یک اسپین آف لایسنس شده باشد تا اینکه دنباله‌های برای سه‌گانه بازی به حساب

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *