حمایت قاطع داونی جونیور از کریس پرت

[ad id='39844']

[quote]ستارگان «انتقام‌جویان» متشکل از «مارک رافلو»، «زویی سالدانا»، «اسکارلت جوهانسن»، «پل راد»، «کریس اوانز»، «دان چیدل» و «رابرت داونی جونیور»، به همراه برادران روسو کارگردانان «آخر بازی» و «جنگ بی‌نهایت» سه‌شنبه در یک رویداد مجازی حاضر شدند تا درآمد حاصل از آن را به کمپین «جو بایدن» تقدیم کنند.[/quote]

 

«کاملا هریس» نامزد معاون ریاست جمهوری بایدن در این رویداد حاضر شد و به «چادویک بوزمن» بازیگر نقش «پلنگ سیاه» در «دنیای سینمایی مارول» که در ماه آگست از دنیا رفت ادای احترام کرد و او را یک دوست عزیز خواند. هریس گفت:‌ «همه‌ی ما می‌دانیم که شرافت و نجابت اهمیت دارد. چه در حال نجات دنیا از «تانوس» باشید چه در حال نبرد برای نجات روح یک کشور… اگر «انتقام‌جویان» می‌‌توانند از نقاط مختلف کهکشان در کنار هم جمع شوند، پس مردم آمریکا نیز می‌توانند از هر کجا که باشند و به هر کسی که در انتخابات پیشین رأی داده باشند کنار یکدیگر بمانند، تا صرف نظر از هر زبانی که مادربزرگ‌مان حرف می‌زده، با هم کشور را در مسیر درست قرار دهیم.»

یکی از کاربران توییتر این هفته با ارسال تصاویری از «کریس پاین»، «کریس پرت»، «کریس اوانز» و «کریس همسورث» نوشته بود:‌ «یکی باید برود» و از هواداران خواسته بود کریسی که به نظرشان از محبوبیت کمتری برخوردار است را انتخاب کنند. بسیاری از کاربران توییتر پرت را برگزیدند و علت انتخابشان را حمایت او از «دونالد ترامپ» و عقاید ضد-دگرباشی‌اش ذکر کردند.

داونی جونیور که در فیلم‌های مارول نقش «مرد آهنی» را بازی می‌کند پس از رویداد مجازی از همبازی خود «کریس پرت» که نقش «استار-لرد» را بازی کرده حمایت کرد. او می‌نویسد: «عجب دنیایی است… «بی‌خطایان» به برادرم «کریس پرت» سنگ‌اندازی می‌کنند… یک مؤمن واقعی که طبق اصول اخلاقی زندگی می‌کند و تنها رفتار مثبت و قدرشناسانه از خود نشان داده…» او اضافه می‌کند: «اگر با کریس مشکلی دارید… پیشنهادی بدیع برای شما دارم. حساب‌های کاربری‌تان در شبکه‌های اجتماعی را حذف کنید، به نواقص شخصیت خودتان فکر کنید، سعی کنید اصلاحشان کنید، سپس انسانیت خود را جشن بگیرد…»

«مارک رافلو» بازیگر نقش «هالک» در فیلم‌های مارول هم در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد: «کریس پرت همان مرد نجیبی است که باید باشد. من شخصاً او را می‌شناسم، به جای توهین نگاه کنید که چگونه زندگی می‌کند. او عموماً اهل سیاست نیست. این برای حواس‌پرتی است. به نتیجه‌ی مثبتش نگاه کنید دوستان. خیلی نزدیک شده‌ایم.»

«جیمز گان» کارگردان «نگهبانان کهکشان» نیز نوشته است: «همین حالا از این بحث‌های بی‌معنی آگاه شدم. «کریس پرت» بهترین مرد دنیاست. ساعت‌ها عمیق‌ترین حقایق زندگی‌ام را با این مرد در میان گذاشته‌ام، همان‌گونه که او با من در میان گذاشت. خواهش می‌کنم در مورد باورهایش پیش‌داوری نکنید، سیاسی یا غیرسیاسی، برای اینکه او یک مسیحی مؤمن است.»

«کاترین شوارزنگر» همسر پرت هم پیش‌تر از پست‌های «سنگ‌دلانه» کاربران در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرده بود: «این چیزی است که می‌خواهیم؟ در دنیا اتفاقات زیادی در حال وقوع است و مردم به طرق مختلف در تنگنا قرار دارند. سنگ‌دل بودن رفتاری مرتبط به دوران گذشته است. همه‌ی این [کریس‌ها] را می‌توان دوست داشت. عشق چیزی است که همه‌ی ما نیازمندش هستیم نه سنگ‌دلی و بدررفتاری. بیایید این راه را هم امتحان کنیم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *