سازندگان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تهدید به قتل شدند

[ad id='39844']

[quote]سی دی پراجکت رد چندی پیش مشخص کرد بازی Cyberpunk 2077 با بیست و یک روز تاخیر عرضه خواهد شد. در پی انتشار این خبر، بسیاری از هواداران و مخاطبان حسابی عصبانی شدند و هرطور که می‌توانستند استودیو لهستانی را به باد انتقاد گرفتند.[/quote]

اما خب در حرکتی که پیش از این هم بارها مشاهده کرده‌ایم، عده از افراد تصمیم به تهدید توسعه‌دهندگان به مرگ گرفته‌اند که اصلا حرکت مقبول یا حتی معقولی نیست.

 سایبرپانک ۲۰۷۷ چند هفته پیش اصطلاحا گلد شد و مراحل ساخت آن به پایان رسید. با توجه به اینکه بازی مذکور در گذشته هم چند بار تاخیر خورده بود، دیگر کسی انتظار عقب افتادن تاریخ عرضه‌اش را نداشت. با این حال تیم سازنده اعلام کرد آن‌ها ۲۱ روز بیشتر وقت می‌خواهند تا نسخه‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وانِ بازی را بدون مشکل راهی بازار کنند.

گفته می‌شود بسیاری از افراد برای تجربه بازی جدید سی دی پراجکت رد از کار خود مرخصی گرفته بودند و حالا با تاخیر بیست و یک روزه آن، تمام نقشه‌هایشان بر آب شده است. اعتراض و خشمگین شدن از هر لحاظی که حساب کنیم قابل درک است اما خب عده‌ای که توسعه‌دهندگان و خانواده‌شان را به مرگ تهدید می‌کنند، اصلا جایگاهی در جامعه گیمینگ ندارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *