بایدن در آستانه کسب ۲۷۰ رای الکترال و پیروزی نهایی

[ad id='39844']

[quote] بایدن در ایالت کلیدی ویسکانسین پیروز شد. پس از ویسکانسین، میشیگان هم آبی شد؛ قرار گرفت . ترامپ: دیشب در ایالت‌های کلیدی پیش افتاده بودم؛ حالا به طرز معجزه‌آسایی تک تک آنها ناپدید شدند . وقفه در اعلام نتایج شمارش آرا [/quote]

فرماندار پنسیلوانیا با اظهار اینکه شمارش آرا در حال انجام است، گفت نتایج انتخابات این ایالت در روز چهارشنبه کامل نخواهد شد. تام ولف روز چهارشنبه در یک نشست خبری افزود: مهمترین چیز این است که ما نتایج دقیق داشته باشیم ، حتی اگر این کار کمی بیشتر از آنچه ما عادت کرده‌ایم طول بکشد.

رئیس کمیسیون انتخاباتی ویسکانسین در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت همه آرا در این ایالت شمارش شده‌اند و جو بایدن با اختلاف ۲۰۶۹۷ رأی پیروز شده است.

جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اظهار کرد که «تا شمارش آرای همه رای دهندگان چشم روی هم نمی گذاریم.» نامزد حزب دموکرات در پیامی توییتری ضمن درخواست از طرفداران خود مبنی بر اینکه در جریان جدیدترین اخبار انتخابات باشند، نوشت: «جن اومالی دیلون» مدیر ستاد انتخاباتی و همچنین مشاور انتخاباتی من لحظه به لحظه شما را درباره نتایج مطلع خواهند کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *