تبلیغ تن فروشی در سایت دیوار با فروش کفش جلو باز

[ad id='39844']

[quote]طی چند روز گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از سایت‌های فروش و معرفی کالا‌های دست دوم با کدگذاری برخی از افراد بر روی اجناس، اقدام به ترویج فحشا و تن‌فروشی می‌کنند.[/quote]

 

طبق بررسی‌ها، آگهی‌هایی که در سایت دیوار و دیگر پلتفرم‌های اینترنتی منتشر می‌شود توسط دو گروه نظارت انسانی و تیم ربات مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در هر ۲۴ ساعت دستورات جدید به آن‌ها داده می‌شود. در این بین برخی از کدگذاری‌ها بر روی اجناس انجام می‌شود که به گفته پلیس فتا، بسیار محدود است و به شکل باند یا شبکه گسترده نیست. همان‌طور که سرهنگ رامین پاشایی، رئیس پلیس فتا می‌گوید: ما آگهی‌های سایت‌های خرید و فروش کالا را به‌صورت رسمی و مستمر در پلتفرم‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم و تاکنون به هیچ‌شبکه یا باندی که در این رابطه وجود داشته باشد، برنخوردیم. برخی مواقع یک موضوعی در سطح جامعه شایعه می‌شود، ولی باید صحت و سقم آن از سوی نهاد رسمی نیز تایید گردد. ما منکر این موضوع نیستیم که این نوع اتفاق‌ها در سایت‌هایی نظیر دیوار رخ می‌دهد، ولی بسیار محدود و انگشت‌شمار است و اصلا به‌صورت سازماندهی شده نیست.

پلتفرم‌ها در یک بستر ناشناخته فعالیت می‌کنند و برخی از افراد سودجو قصد دارند از این بستر سوءاستفاده کنند. رئیس پلیس فتا به موارد مشابهی که رخ داده اشاره می‌کند و می‌افزاید: «فروش پرندگان شکاری در کشور ما ممنوع است و برخی از افراد تصویر یک کبوتر را در آگهی‌شان قرار می‌دهند و در قسمت توضیحات قید می‌کنند که یک پرنده شکاری نیز داریم که آن را به بالاترین قیمت پیشنهاد شده می‌فروشیم. از اینگونه مسائل زیاد وجود دارد، چندی پیش نیز در یک سایت آگهی را دیدیم مربوط به فروش سرکه، آب انگور و آبلیمو بود، اما زمانی‌که بررسی انجام شد، متوجه شدیم فروش مشروبات الکلی بوده است، اما در حوزه تن فروشی به هیچ‌چیزی نرسیدیم و خبر در حد شایعه مجازی است.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *