فاصله بایدن با ترامپ در ایالت نوادا

[ad id='39844']
[quote color=”#ffffff” bgcolor=”#e8a600″]روند شمارش ۲۵ درصد از آرای باقی مانده ایالت نوادا از دقایقی پیش از سر گرفته شد. تعداد آرای بایدن در این ایالت که تنها ۶ رای الکترال دارد، می تواند این نامزد دموکرات را به کاخ سفید بفرستد و سرنوشت نهایی این دوره از انتخابات را رقم بزند. تا لحظه انتشار این خبر، ۷۶ درصد از کل آرای ایالت نوادا شمرده شده و جو بایدن نامزد دموکرات ها با تصاحب ۴۹.۵ درصد از کل آرای شمارش شده در مقابل دونالد ترامپ که ۴۸.۵ درصد را کسب کرده، همچنان در این ایالت پیشتاز است.[/quote]

روند شمارش ۲۵ درصد از آرای باقی مانده ایالت نوادا از دقایقی پیش از سر گرفته شد. تعداد آرای بایدن در این ایالت که تنها ۶ رای الکترال دارد، می تواند این نامزد دموکرات را به کاخ سفید بفرستد و سرنوشت نهایی این دوره از انتخابات را رقم بزند.

فاصله ترامپ و بایدن در ایالت نوادا افزایش یافت و به بیش از ۱۱ هزار رای (۱ درصد) رسید. نوادا ۶ رای الکترال دارد.

تا لحظه انتشار این خبر، ۷۶ درصد از کل آرای ایالت نوادا شمرده شده و جو بایدن نامزد دموکرات ها با تصاحب ۴۹.۵ درصد از کل آرای شمارش شده در مقابل دونالد ترامپ که ۴۸.۵ درصد را کسب کرده، همچنان در این ایالت پیشتاز است.

با پیروزی جو بایدن در ایالت میشیگان و دریافت ۱۶ رأی الکترال دیگر، وی تنها به ۶ رای ایالت نوادا نیاز دارد تا رقیب انتخاباتی خود را شکست دهد.

با پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت میشیگان، تعداد آرای الکترال بایدن به ۲۶۴ رسید.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *