واکنش هنرمندان هالیوود به شکست ترامپ

[ad id='39844']

[quote]پس از آنکه ساعاتی پیش گزارش شد که «جو بایدن» رئیس جمهوری آینده ایالات متحده خواهد بود، ستارگان هالیوود و صنعت فیلمسازی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند. نیویورک تایمز می‌نویسد ترامپ در حالی شنید بایدن به پیروزی رسیده که عازم زمین گلف بود.[/quote]

 

«اسپایک لی» کارگردان آمریکایی با ارجاع به پیروزی بایدن در پنسیلوانیا، کلیپی از ترانه‌ی «آزادی فیلادلفیا» اثر «التون جان» در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «این انتظار دراز به سر آمد. سرانجام.»

لی یکی از اولین فیلمسازانی بود که به سرعت تبدیل شدن بایدن به چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا را جشن گرفت. بایدن با کسب ۲۰ امتیاز الکترال پنسیلوانیا و با مجموع امتیاز ۲۷۳ رسماً رئیس جمهور آینده‌ی آمریکا نام گرفت. اما بسیاری از سلبریتی‌ها بر انتخاب سناتور «کاملا هریس» به عنوان اولین معاون رئیس جمهور زن این کشور تأکید کردند.

«مایکل مور» که در سال ۲۰۱۶ پیروزی «دونالد ترامپ» را پیش‌بینی کرده بود در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «به هموطنان آمریکایی تبریک می‌گویم! ترامپ شکست خورد! حالا باید چیزی را شکست دهیم که ترامپ را روی کار آورد.»

«وایولا دیویس» می‌نویسد: «فیلادلفیا! آمریکا! سیاه‌پوستان! خدا به شما خیر دهد! حالا… بیایید برای سنا بجنگیم!»

«استیون کینگ» نویسنده‌ی ژانر وحشت نوشته است: «یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام.» و در توییت دیگری اضافه می‌کند: «آمریکا خطاب به ترامپ: تو اخراجی.»

«جولیا لویی-درایفس» که در سریال «ویپ» (Veep) نقش اولین معاون رئیس جمهور زن آمریکا را بازی کرده با ارسال تصویری از هریس می‌نویسد: «خانم معاون رئیس جمهور» دیگر یک شخصیت خیالی نیست.»

«پاتریشا آرکت» می‌گوید: «شما هم احساس می‌کنید که ۱۰۰ کیلو وزن از روی دوش‌تان برداشته شده؟ من چنین احساسی دارم!»

«کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» و یکی از مخالفین سرسخت ترامپ با نقل قول توییت او که ساعاتی پیش نوشت: «من این انتخابات را بردم، با اختلاف» می‌گوید: «نه نبردی. باختی.»

«لولو وانگ» کارگردان «وداع» (Farewell) می‌نویسد: «تمام محله‌ی ما در حال فریاد زدن و سر و صدا است… بعد از بارانی که در لس‌آنجلس به‌شدت نیاز آن احساس می‌شد… هوا ابری است اما خورشید در حال برآمدن.»

«ایوا دوورنی» کارگردان «سلما» (Selma) نوشته است: «فیلادلفیا متشکریم! از طرف همه مردم، از تو سپاسگزارم، سپاسگزارم.»

«تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) می‌نویسد: «خداحافظ احمق ژولیده نفرت‌انگیز.»

«کمیل نانجیانی» بازیگر فیلم «مرغ‌عشق‌ها» (Lovebirds) می‌نویسد: «باید التیام پیدا کنیم. اما پیش از آن باید اعلام پیروزی کنیم. رونوشت: دونالد ترامپ»

«سم اسماعیل» خالق سریال «آقای ربات» (Mr Robot) نوشت: «اول باید این کاخ سفید را گندزدایی کنیم و بعد بایدن را به آن‌جا بفرستیم.» و در توییت دیگری اضافه کرد: «پرزیدنت خرفت-خرفت خوشحالم که از پس کووید برآمدی. اگر نبودی و این روز را نمی‌دیدی امروز ویژه نمی‌شد.»

«بن شوارتز» کمدین و صداپیشه می‌نویسد: «همه‌ی ما خوشحالیم و خسته!»

«ریکی جرویز» در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «همه‌چیز تمام شد و حالا می‌توانم به استحضار شما برسانم که این من بودم که خفاش خوردم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *