اولین واکنشها به فیلم واندر وومن ۱۹۸۴

[ad id='39844']

نخستین اظهارنظرها درباره‌ی “واندر وومن ۱۹۸۴”، مثبت به‌نظر می‌رسند. فیلم قرار است همین ماه میلادی منتشر شود و با توجه به انتشار قریب‌الوقوع آن در سرویس‌های استریم، سریع‌تر به‌دست علاقه‌مندانش در سراسر دنیا خواهد رسید.

داستان فیلم Wonder Woman 1984

در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد، پرنسس دایانابا دو دشمن قدرتمند روبه‌رو می‌شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد.

 

– “واندروومن ۸۴” از ابتدا تا انتها یک هیاهوی لذت‌بخشه ؛ یک ادای احترام استثنایی به قسمت اول ! فیلم آمیخته شده از عاطفه، امید، عشق، اکشن، المان رومانتیک و شوخ طبعی.
فیلمنامه بسیار هوشمندانه ست؛ صحنهٔ افتتاحیه فیلم به خودی خود حیرت‌انگیزه و هر سکانس اکشن متفاوت و منحصربه‌فرده! همچنین این یکی از بهترین آهنگسازی های “هانس زیمر” به شماره میره . و برای اون‌هایی که کنجکاوند بدونند … بله ! شیمی بین “گل گدوت” و “کریس پاین” باری دیگر جلوه نمایی می‌کنه .

– “گل گدوت” بار دیگه جوهره واندروومن رو به نمایش می‌گذاره! “پدرو پاسکال” و “کریستن ویگ” انتخاب های زیرکانه‌ای هستند. و بله، بازگشت غیرعادی و الهام بخش “کریس پاین” یک اتفاق بزرگ غیرمنتظره و خوشامده که همراه با شوخی و در عین حال عاطفه هستش .

– “واندروومن ۸۴” یک دنباله سرزنده ، هیجان‌انگیز و تودل‌برو هستش ؛ دنباله‌ای که سعی می‌کنه خودش رو به المان های تثبیت شدهٔ قسمت اول متصل کنه ، اما در عین حال روی پای خودش ایستاده و خودکفاست! احساساتی، بامزه، هیجان‌انگیز، مهیج و شاید حتی بهتر از قسمت اول…

– “واندروومن ۸۴” همون چیزیه که بهش نیاز داشتم ، همون چیزی که همه بهش نیاز داریم . دلگرم کننده ، امیدبخش و معنای واقعی کلمه همون چیزی که “زن شگفت‌انگیز” باید باشه !  صرفا یک فیلم زیبا با موضوعاتی که احساسات تون رو تحریک میکنه و برمی‌انگیزه .

– من قسمت اول “واندروومن” رو به “واندروومن ۸۴” ترجیح میدم ، اما همچنین ترجیح می‌دم که ببینم فیلمسازان پیچ و تاب های جدید و بزرگی رو به دنباله های سینمایی تزریق می‌کنند . و این قطعاً همون کاریه که “پتی جنکینز” و بچه‌ها انجام دادند ! همه چیز منطقی و مقبول نیست ، اما اون معانی فروتنی ، عشق و شفقت از این میان می‌درخشند .

– من “واندروومن ۸۴” رو تحسین می‌کنم . قسمت اول واندروومن درمیان فیلم های مدرن DC ، موردعلاقه منه ؛ و واندروومن ۸۴ با روایت یک داستان بس انسانی و زیبا در مراتب عالی برای “پرنس دایانا” ، تمامی گام های نوین و هوشمندانه‌ رو در این زمینه برمی‌داره .

– فکر می‌کنم اونچه که بیشتر از هرچیزی من رو به تعجب وامیداره ، پیامیه که “واندروومن ۸۴” شما رو باهاش تنها میگذاره . حتی مهم تر احساساتی که باید درک بشند و موردتوجه قرار بگیرند ، اون هم در انتهای چنین سالی (۲۰۲۰) ؛ به طریقی که “پتی جنکینز” نمیتونسته در مقطع ساخت فیلم چنین چیزی رو پیشبینی کرده باشه !

تریلر فیلم Wonder Woman 1984

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *