مخالفت شدید کیهان با ساخت پایتخت ۷

[ad id='39844']

[quote]سریال «پایتخت» همچنان دچار اخبار حاشیه‌ای منفی است و عوامل این سریال بر موج سواری تأکید دارند![/quote]

پس از فضاسازی رسانه‌ای عوامل سریال «پایتخت» درباره حذف دو نابازیگر این سریال از پروژه پایتخت ۷، رسانه‌ها از طلب دستمزد نجومی یکی از بازیگران این سریال که پنج میلیارد تومان اعلام شده، خبر داده‌اند!

این در حالی است که برخی از این بازیگران، قبلاً نشان داده‌اند نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند. هم ژست مخالف سیاسی می‌گیرند و هم این چنین از بودجه بیت‌المال و اموال مردم ارتزاق می‌کنند! هنوز فراموش نکرده‌ایم که یکی از بازیگرهای سریال «پایتخت» اعلام کرده بود که دیگر هیچ وقت با صداوسیما همکاری نمی‌کند؛ اما ریاکارانه، ضمن اطوار مخالفت، دستمزد نجومی هم می‌گیرند.

در حالی که برخی از بازیگران «پایتخت» هیچ‌گاه در عرصه‌های دیگری چون سینما و تئاتر موفق نبودند و فقط از طریق صداوسیما و سریال «پایتخت» به چهره‌های مشهوری تبدیل شدند؛ در واقع آنها به مردم و صداوسیما بدهکار هستند، اما قصد دارند از طریق صداوسیما پول مردم را بگیرند و با تحویل محتوایی سخیف و مبتذل، به همین مردم و صداوسیما خسارت فرهنگی بزنند.

با این اوصاف و با توجه به تجربه سه فصل اخیر سریال «پایتخت» که وارد فاز ضدفرهنگی و تخریب اخلاق شده و پروژه فروپاشی نهاد خانواده را پیگیری می‌کند، جای سؤال است که اساساً سازمان صداوسیما چرا قصد تولید «پایتخت ۷» را دارد؟ رسانه ملی چگونه قصد دارد به برخی عوامل این سریال که سابقه پررنگی در شاخ‌وشانه کشیدن علیه ارزش‌های فرهنگی کشور را دارند، اعتماد کند؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *