فحاشی به سارا و نیکا در شبکه های اجتماعی

[ad id='39844']

[quote]حذف غیرمنتظرانه خواهران دوقلوی سریال پایتخت، سارا و نیکا از فصل جدید این سریال است. سارا و نیکا فرقانی اصل ویدیویی از خود منتشر کردند که در آن به حذف شدنشان از سریال پایتخت واکنش نشان داده و گفتند که دلیل این کار را نمی‌دانند.[/quote]فحاشی به سارا و نیکا در شبکه هابی

 

حذف غیرمنتظرانه خواهران دوقلوی سریال پایتخت، سارا و نیکا از فصل جدید این سریال است. سارا و نیکا فرقانی اصل ویدیویی از خود منتشر کردند که در آن به حذف شدنشان از سریال پایتخت واکنش نشان داده و گفتند که دلیل این کار را نمی‌دانند. اما آیا واقعا دلیلش را نمی‌دانند؟! خلاصه که این خبر و ویدیوی این خواهران دوقلو در فضای مجازی پخش شد و بازیگران زیادی به حمایت از آن‌ها پرداختند. ابتدا مهران احمدی یکی از بازیگران پایتخت پستی در این باره به اشتراک گذاشت و گفت: «این دختران گناه دارند. به آن‌ها بی‌احترامی نکنید و زود قضاوتشان نکنید. شاید اگر شما هم جای آن‌ها بودید اشتباهات بزرگتری مرتکب می‌شدید.»

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در این سریال هم عکسی از سارا و نیکا به اشتراک گذاشت و نوشت: «این دو فرزندان پایتخت هستند و با آن بزرگ شده‌اند و زحمت زیادی برای این سریال کشیده‌اند. از مسئولین محترم درخواست می‌کنم که فرصت جمع شدن این خانواده کنار هم را از ما نگیرند.»

لیندا کیانی و بهنوش بختیاری هم از دیگر سلبریتی‌هایی بودند که نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند. حالا باید ببینیم چه می‌شود و نبودن سارا و نیکا در فصل جدید چگونه توجیه خواهد شد. شاید با داستان مهاجرت دختران نقی برای تحصیل به خارج از کشور!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *