نقدها و نمرات Cyberpunk 2077

[ad id='39844']

[quote]سازنده: سی دی پراجکت رد 

ناشر: سی دی پراجکت رد

پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، گوگل استیدیا

سبک: نقش آفرینی[/quote]

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

Cyberpunk 2077 دارای داستان کوتاهی است، اما این مورد به‌لطف جهان بزرگ و پر از دسیسه و خشونت جبران می‌شود که تابه‌حال نمونه آن را مشاهده نکرده‌ایم.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

سایبرپانک ۲۰۷۷ شما را وارد جهانی زیبا و خیره کننده می‌کند که محدودیت‌های کمی هم دارد. بازی دارای انتخاب‌های متعددی است که به شما اجازه می‌دهد شخصیت خود را بسازید، مأموریت‌های درگیر کننده، رویارویی‌های مختلف با دشمنان و تصمیم‌گیری‌هایی است که تا حدقابل قبولی روی روند پیشرفت داستان و ارتباط شخصیت‌ها با شما تأثیرگذار است. همچنین این داستان‌ها می‌توانند تاریک، جذاب، احساسی یا همزمان تمامی این موارد ذکر شده باشد. مأموریت‌های داستانی متاسفانه کوتاه‌تر از حد انتظار هستند، اما تنوع بالای مأموریت‌های فرعی باعث شده تا بازیکن بتواند ساعت‌ها خود را سرگرم کند. این ناراحت کننده است که باگ‌های خسته کننده بازی در موارد مختلف باعث از بین رفتن حس و حال بازیکن می‌شود، اما طراحی متنوع و انعطاف پذیر بازی باعث شده تا با یک نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز روبه‌رو شویم.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Cyberpunk 2077 یک بازی تاریک و پریشان کننده است، اما در اکثر مواقع به‌لطف مکانیسم‌های نقش‌آفرینی و اسطوره شناسی خود می‌تواند عالی ظاهر شود. من واقعا از بازی لذت بردم و جانی سیلورهند، یکی از بهترین همکارهای شما در بازی است. سایبرپانک ۲۰۷۷ در انتخاب‌های حیاتی و کلیدی مسیر داستان برای بازیکن زیاده‌روی نمی‌کند و به‌واسطه‌ی ساعت‌ها محتوا برای آن‌ها، لحظات سرگرم کننده و جذابی را به‌نمایش می‌گذارد. این بازی همانند The Witcher 3: Wild Hunt برای من خاص و شگفت‌انگیز نبود، اما به شکل امیدوارانه‌ای، شروعی بسیار خوبی برای یک مجموعه جدید بود.

پی سی گیمر: ۷۸ از ۱۰۰

بازی دارای کاراکترهایی عالی در دنیای جهان باز عجیب و تودرتو است که توسط باگ‌های ناخوشایند برش خورده است. 

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

شاید در تجربه شما کم دیده شود، اما باگ‌های بازی در تجربه ما بسیار به چشم می‌خورد و بعضی از آن‌ها مجبورمان می‌کرد که کل پیشرفت را بیخیال شده و مجددا آخرین سیو خود را بارگذاری کنیم. سخت می‌شود وارد جهانی شوید که مدام باید از آن خارج شوید و به‌عبارتی سخت می‌توان با جهان سایبرپانک ۲۰۷۷ ارتباط برقرار کرد. در جهان بازی اتفاق‌هایی مثل نمایش تبلیغات، تیراندازی‌های خیابانی، پیام در مورد ماشین‌هایی که خریداری نکرده‌اید و موارد مشابه دیگری مدام در حال رخ دادن است که بعضی از آن‌ها زائد بوده و زیاد از حد نمایش داده می‌شوند. مأموریت‌های فرعی و شخصیت‌های بازی از موارد جذابی هستند که در نایت سیتی غیر جذاب، شما را با مکانیسم‌های نقش‌آفرینی بازی سرگرم می‌کند. این‌ها مواردی هستند که در طول تجربه ناامید کننده خود تجربه کرده‌ام. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *