نگین معتضدی با کارگردان سریال گذر از رنج ها ازدواج کرد

[ad id='39844']
[quote]نگین معتضدی بازیگر تلویزیون که با سریال «گذر از رنج ها» شناخته شد، خبر از ازدواج مجدد خود داد.[/quote]

، رسانه‌ی سازمان صداوسیما خبر داده: نگین معتضدی بازیگر تلویزیون با امین امانی کارگردان تلویزیون ازدواج کرد.

نگین معتضدی حضور در دنیای هنر را با ورود خواهرش به این عرصه و الگوبرداری از او آغاز کرد و از خواهرش به عنوان الگو نام میبرد و همواره گفته است که از کودکی هر کاری را طلا انجام میداد او هم انجام میداد و با وجود علاقه‌ای که در ابتدا به دامپزشکی داشت به دلیل رفتن سر صحنه تئاتر و آشکار شدن علاقه اش به سمت بازیگری رفت.

بازی در سریال «تکیه بر باد» ساخته محمود معظمی در سال ۹۰ نقطه ورود نگین معتضدی به تلویزیون بود و با سریال «گذر از رنج ها» شناخته شد. سریال های قهوه تلخ و ویلای من مهران مدیری تجربه او در دنیای بازیگری در نمایش خانگی بود.

ازدواج نگین معتضدی

نگین معتضدی مردادماه سال ۹۶ مهمان برنامه «دورهمی» شد و در این برنامه خبر نامزدی اش را به صورت رسمی اعلام کرد و خبر از این اتفاق در اواخر سال ۹۵ داد.

نگین معتضدی شهریورماه سال ۹۷ مهمان برنامه «زنده رود» در اصفهان شد و خبر جدایی اش را در این برنامه اعلام کرد.

این سایت متعلق به صداوسیما ادامه داده: این بانوی هنرمند در پاسخ پیمان طالبی مجری برنامه زنده رود درباره ازدواجش گفت: من در دوران نامزدی جدا شدم و فکر میکنم وقتی که من در برنامه دورهمی خبر نامزدی ام را اعلام کردم مخاطبین و آدم‌هایی که من را دوست دارند این حق را دارند که از زندگی خصوصی من با خبر باشند و با همان جسارتی که در آن برنامه خبر نامزدی ام را اعلام کردم الان هم بهم خوردنش را اعلام میکنم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *