فایل صوتی لو رفته تام کروز سر صحنه ماموریت غیر ممکن ۷

[ad id='39844']

[quote]ساعاتی پیش صدای ضبط شده ای از تام کروز سر صحنه فیلم برداری فیلم ماموریت غیرممکن ۷ به بیرون درز کرده که حسابی خبرساز شده است.[/quote]

پیش تر در خبرهایی تصاویری از فیلم برداری ماموریت غیرممکن ۷ را برای شما در “کافه سینما” منتشر کرده بودیم که در آن تام کروز، بازیگر ۵۸ ساله هالیوودی با ماسک سر صحنه حضور دارد و حتی صحنه های اکشن را بدون بدلکار، خودش انجام می دهد. این در حالی است که به دلیل پاندمی ویروس کرونا، تولید بسیاری از فیلم ها و پروژه های سینمایی کنسل شده یا به تعویق افتاده است.
و حالا با انتشار صدای ضبط شده تام کروز از این محل فیلم برداری، می توان متوجه جدیت تام کروز در رابطه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن شد. تام کروز در این صدای به بیرون درز کرده و نشریه سان و ورایتی آن را تایید کرده اند، سر صحنه فیلم برداری این فیلم در انگلستان، به اعضای گروه می گوید:


«اگر یک بار دیگر ببینم این کار را انجام می دهید، اخراج شده اید. ما استانداردهای طلایی داریم. آن ها الان در هالییود به خاطر ما دارند فیلم می سازند، به خاطر این که به ما و کاری که می کنیم ایمان دارند. من شب ها با همه ی استودیوهای لعنتی، شرکت های بیمه و تهیه کنندگان تلفنی صحبت می کنم، آن ها به ما نگاه می کنند  و از ما استفاده می کنند تا فیلم هایشان را بسازیم. لعنتی ها، ما داریم هزاران شغل تولید می کنیم. نمی خواهم هرگز دوباره چنین چیزی ببینم. هرگز!»
 تام کروز که تهیه کننده  هم هست، از این که چند نفر از اعضای گروه حین فیلم برداری، فاصله اجتماعی را به درستی رعایت نکردند عصبانی شده است و خطاب به آنان گفته نمی خواهد فیلم برداری این فیلم متوقف شود.
به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، تام کروز گفته هیچ عذرخواهی وجود ندارد و باید تمام قوانین فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن را رعایت کرد. او خطاب به افرادی که فاصله اجتماعی را سر صحنه فیلم برداری رعایت نکرده اند و از تام کروز عذرخواهی می کردند گفت هیچ جایی برای عذرخواهی وجود ندارد: «می توانید این [عذرخواهی] را به آن‌هایی بگویید که دارند خانه‌شان را از دست می‌دهند، به خاطر اینکه صنعت ما تعطیل شده است. [عذرخواهی] برای آن‌ها غذای روی میز یا خرج تحصیلشان نمی‌شود. این چیزی است که من هر شب خوابش را می بینم- آینده ی این صنعت لعنتی! پس متاسفم، من خیلی از عذرخواهی شما فراتر رفته ام. من به‌تان گفته بودم، الان هم این را ازتان می خواهم، و اگر رعایت نکنید، اخراجید. ما این فیلم لعنتی را تعطیل نمی کنیم، متوجه شدید؟ اگر دوباره این طوری ببینم‌تان، اخراجید!” 

” روشن شد؟ متوجه شدید چه می خواهم؟ متوجه مسئولیتی که دارید هستید؟ به خاطر اینکه من دلایل شما را می شنوم و اگر نتوانید برای کارتان دلیلی بیاورید و نتوانم منطق کارتات را بفهمم، اخراجید.”
در انتهای این صدای ضبط شده، صداهایی که به تام کروز می گویند: بله آقا! شنیده می شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *