معرفی سیری کمیک هایThe Joker کمپانی دیسی

[ad id='39844']

[quote]شرکت دی سی کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک اختصاصی جوکر را با نام The Joker معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که به ماجراجویی‌های این شخصیت در گاتهام بعد از رویداد جدید می‌پردازد.[/quote]

مدتی است که شرکت دی سی نشانه‌های مختلفی را در مورد آینده دنیای انتشاراتی خود منتشر می‌کند. خصوصا با وجود رویداد مهم و دو ماهه‌ای به نام Future State که قرار است اوایل سال آینده میلادی کار خود را آغاز کند؛ رویدادی که تاثیر زیادی روی این دنیای کمیکی خواهد گذاشت. قطعا با وجود چنین رویدادی می‌توان اینطور گفت که اصلا کسی نمی‌تواند آینده دنیای دی سی را پیشبینی کند؛ خصوصا اتفاقاتی که قرار است در شهر گاتهام رخ دهد. این شرکت انتشاراتی قبلا سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends معرفی کرده بود؛ یک مجموعه آنتولوژی با فرمت پرستیژ که قرار است داستان‌هایی را حول محور شخصیت بتمن دنبال کند.

حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین دشمن این قهرمان هم قرار است مجموعه اختصاصی خودش را داشته باشد. چند روز پیش شرکت دی سی کامیکس سری کتاب کمیک The Joker را معرفی کرد؛ یک مجموعه جدید و ماهیانه که قصد دارد ماجراهای اخیر و جدیدی را که در زندگی شاهزاده دلقک جرم و جنایت رخ می‌دهد، برای مخاطبان تعریف کند؛ خصوصا بعد از وقایع پر سر و صدایی که اوایل سال جاری میلادی در رویداد Joker War رخ داد. این سری قرار است با یک داستان اصلی که توسط تیم سری کتاب کمیک Batman یعنی جیمز تاینیون چهارم و گیلم مارچ تنظیم می‌شود، کار خود را آغاز کند.

از طرف دیگر این مجموعه شامل یک داستان با محوریت ماجراهای زندگی گذشته پانچ لاین هم خواهد بود؛ داستانی که توسط تاینیون چهارم و سم جانز نوشته می‌شود و طراحی تصاویر را هم میرکا آندولفو انجام می‌دهد. بعد از یک حمله غیرقابل تصور به شهر گاتهام، شاهزاده دلقک جرم و جنایت تبدیل به تحت تعقیب‌ترین مرد در سرتاسر جهان می‌شود! جوکر تمام تلاش خود را می‌کند تا چندین قدم جلوتر از ماموران اجرای قانون در خارج از کشور باشد. اما جیم گوردن که در آستانه بازنشستگی قرار دارد، متوجه می‌شود که این آخرین شکار در زندگی حرفه‌ای او محسوب می‌شود. به همین دلیل هم قسم می‌خورد که بدترین دشمن شهر گاتهام را دنبال کند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *