لطفا دنیا جهانبخت را آنفالو کنید

[ad id='39844']
[quote]شاخ‌های مجازی چند سالی می‌شود که مورد توجه مردم واقع شده‌اند، آن‌ها برای آنکه دستی به سر و روی تعداد دنبال کننده هایشان بکشند، اقدامات عجیب وغریب انجام می‌دهند، داستان مهراد جم از بهترین این نمونه هاست که نشان می‌دهد به کمک فضای مجازی، چگونه می‌توان یک شبه از یک آدم معمولی به فردی معروف تبدیل شد. [/quote]
دنیا (زهرا) جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. جهانبخت در ابتدا غیر از انتشار عکس هایش در اینستاگرام هیچ فعالیت خاصی نداشت. فقط در یک مورد و تصادف پورشه زردرنگی که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود و منجر به مرگ پریوش اکبرزاده شد، اسم دنیا جهانبخت سر زبان‌ها افتاد چرا که اولین کسی بود که این خبر را داد، ولی بعد از آن، همچنان به روند عکس گذاشتن و عرض اندام کردن در اینستاگرام ادامه داد و هر روز هم فالوئرهایش بیشتر می‌شد تا روزی که ادعا کرد با ساسی مانکن در ارتباط بوده و با انتشار کلیپی از خودکشی اش به دلیل علاقه به این خواننده یک شبه به یکی از معروف‌ترین چهره‌های اینستاگرامی بدل شد.
او با این نمایش مسخره تا مدت‌ها مضحکه کاربران فضای مجازی بود و درنهایت توانست به هدف خود که جذب دنبال کننده به هر قیمتی بود، برسد و یک باره تعداد دنبال کننده هایش میلیونی شد! حملات دنیا جهانبخت به طلا گلزار مدل ایرانی ساکن دوبی و ارتباط با ساشا سبحانی و دیگران، سبب شده تا او همواره در سر تیتر اخبار روابط پیدا و پنهان سلبریتی‌های معروف و الکی معروف باشد.
این روز‌ها هم رابطه او با مهراد جم دوباره به سر زبان‌ها افتاد، ماجرا عاشقانه تا آنجا پیش رفت که مهراد جم تصویر چشم‌های جهانبخت را بر پشتش خالکوبی کرد. کاری که هدفی جز جذب دنبال کننده و درنهایت کسب درآمد بیشتر از سایت‌های شرط بندی نداشت. به تازگی هم دنیا جهانبخت استوری منتشر کرده است که باعث جنجال جدید در میان کاربران شبکه های اجتماعی شده، خبری که اگر مورد تایید باشد به جدایی این دو چهره مشهور اینستاگرام منجر خواهد شد.
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر اخبار مربوط به سایت‌های قمار و شرط‌بندی را دنبال کرده باشید حتما با نام «سعدالله امیرشقاقی» ملقب به دکتر و «فرشید امیرشقاقی» ملقب به مونتیگو آشنا شده‌اید. بار‌ها و بار‌ها نام این پدر و پسر به عنوان افراد پشت پرده شبکه قمار پخش شده است. سعدالله در ترکیه است و مونتی بین ترکیه و اسپانیا در رفت‌وآمد. آنچه از این دو نفر می‌دانیم این است که مونتی طراح پنل‌های بت است و پدرش وظیفه منیج کردن سیستم را برعهده دارد.
«دنیا جهانبخت» از بزرگ‌ترین بازو‌های رسانه‌ای شبکه قمار با نزدیک یازده میلیون فالوور در یک مصاحبه به این نکته اشاره کرد که حداقل ده تیم همین کاری که سعدالله و فرشید می‌کنند را انجام می‌دهند. او به صورت مشخص به «شادمهر عقیلی» اشاره کرد و گفت سایت «مجیک بت» کلا مربوط به یک تیم دیگر است. جالب توجه اینکه یکی از افتخارات دنیا جهانبخت فیلتر نبودن سایتی است که او تبلیغ می‌کند. او همین پنجشنبه شب گذشته و در اوج مبارزه نهاد‌های امنیتی و قضایی با سایت‌های قمار در استوری‌اش نوشت: «انفج‌بازا (منظور کسانی که بازی انفجار را انجام می‌دهند) لینک بدون فیلتر همیشه در بیو هست واسه اونایی که میخوان» این در حالی است که سایت او احتمالا پربازدیدترین سایت قمار در ایران است!
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *