نقدها و نمرات فیلم Wonder Woman 1984

[ad id='39844']

[quote]همچنین در پایان و به‌عنوان جمع‌بندی باید گفت که فیلم Wonder Woman 1984 نمره‌هایی کسب کرده که باعث می‌شوند بتوانیم آن را اثری بسیار خوب، جذاب و سرگرم‌کننده بدانیم[/quote]

حال بیایید با هم نگاهی به نقدهای منتشر شده از فیلم Wonder Woman 1984 بیندازیم:

ریچارد روپر | شیکاگو سان تایمز

۸۸ از ۱۰۰

ما در این فیلم شاهد یک خط داستانی کامیک بوکی کلاسیک در ابعاد سینمایی هستیم که در آن یک مرد دیوانه و فوق‌العاده محبوب، قصد دارد که کنترل جهان را در دستان خود بگیرد. بااین‌حال، در برخی صحنه‌ها لحن سبک و سطحی‌ای وجود دارد.

مت پرسلو | آی جی ان

۸۰ از ۱۰۰

فیلم Wonder Woman 1984 یک اثر ماجراجویی درخشان و امیدوارکننده است که به آثار ابرقهرمانی‌ای که سال گذشته نمایش داده شده بودند، ادای احترام می‌کند.

شانن مک‌گوایر | پولیگان

۷۵ از ۱۰۰

دنیای سینمایی فعلی شرکت دی سی وضعیت دارک و تاریکی دارد. اما به نظر می‌رسد با وجود فیلمی که قرار بود در زیبایی نئونی دهه ۸۰ غرق شود، آن‌ها بالاخره راهی را پیدا کردند حتی درخشندگی و نور واندر وومن را هم کم کنند.

مایک رایان | آپروکس

۷۰ از ۱۰۰

فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ شکر خالص است. ارزش غذایی کمی در آن وجود دارد. اما در چنین شرایطی، همه ما لایق یک دسر هستیم.

 

 

پیتر دبروژ | ورایتی

 

۶۰ از ۱۰۰

فیلم Wonder Woman 1984 در یک مدت زمان تقریبا ۲ ساعته از ۱۵۱ دقیقه خود، موفق می‌شود چیزی را که ما توقع داریم در فیلم‌های موفق هالیوودی ببینیم، به مخاطب خود نشان دهد. این فیلم خیلی خوب می‌تواند ما را از نگرانی‌های خودمان دور کند و با قدرت زیادی آن‌ها را از بین ببرد.

پیتر بردشاو | گاردین

۶۰ از ۱۰۰

یک فیلم واقعا طولانی و واقعا عجولانه از کارگردان و نویسنده‌ای مانند پتی جنکینز. البته در این فیلم گدوت درست همانند ملکه متانت دارد و بارها و بارها اقتدار خود را در فیلم نشان می‌دهد.

راجر مور | مووی نیشن

۵۰ از ۱۰۰

یک فیلمنامه اغلب خشک، سرعت ناراحت‌کننده و یک ظاهر عمومی؛ چیزی که با قطعات ساخته شده به‌صورت دیجیتالی درکنار هم، ساخته شده است تا اثری شبیه به فیلم Captain Marvel را تشکیل دهد. با این تفاوت که تقریبا نصف آن سرگرم کننده است.

آنجلیکا جید بستین | ولچر

۳۰ از ۱۰۰

متاسفانه تمام جلوه‌های درخشانی که در قسمت اول این مجموعه وجود داشت، در فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ از بین رفته است. این دنباله ناامیدکننده نه‌تنها وضعیت وخیم ژانر لایو اکشن‌های ابرقهرمانی در سینما را برجسته‌تر می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که چقدر وضعیت فیلمسازی به‌صورت کلی در هالیوود حال وخیمی دارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *