مهران مدیری ۱۲۰ قسمت دیگر دورهمی را تولید می کند

[ad id='39844']

[quote]مهران مدیری اعلام کرد که می‌خواهد برای سازمان صداوسیما، ۱۲۰ قسمت “دورهمی” ضبط کند!: [/quote]

 

مدیری گفت: قرارداد سری چهارم دورهمی با سازمان صدا و سیما ۱۰۰ قسمت بود. ما ۸۰ قسمت ضبط کردیم اما به خاطر شرایط کرونا و ایام ماه محرم و صفر، ادامه برنامه را ضبط نکردیم ومتوقف شد.

وی ادامه داد: طبق تعهد قبلی ۲۰ قسمت از فصل چهارم را ضبط کردیم که پخش می شود.

مجری دورهمی درباره سری پنجم این برنامه بیان کرد: البته قول داده بودم با سری پنجم دورهمی بعد از ماه صفر برمی گردیم که به خاطر شرایط کرونا این اتفاق رخ نداد.اما۱۰۰ قسمت فصل پنجم را خواهیم داشت که کاملا یک دورهمی متفاوت و کار جدیدی است. حال زمان پخش آن را خدمتتان عرض می کنم.

در بخش دیگری با توجه به شیوع ویروس کرونا مهران مدیری درباره سفر‌های غیرضروری گفت: با توجه به شرایط موجود، نمی توان از کسی خواست که سرکار نرود زیرا چند میلیون نفر در کشور ما روزمزد،کارمند و کارگر هستند و اگر کار نکنند مشکل مایحتاج و هزینه ها را دارند.

وی افزود: اما با این شرایط، می توانیم برای جوجه به شمال نرویم؛ سه شنبه که تعطیل می شود تا جمعه جاده ها بسته است، حتی عروسی هایی را با حضور ۴۰۰ نفر دستگیر می کنند.مهمانی های عجیب و غریب یا ازدحام مردم برای خرید کیف و کفش، این کارها دیگر به خود ما ارتباط دارد. ویروس کرونا مثل سرماخوردگی نیست که بعد از چند روز خوب شویم بلکه با جان ما سر و کار دارد.

مدیری عنوان کرد: شما می توانید ناقل باشید و تنها در یک تماس که در آسانسور، خیابان و یا راه پله دارید، به فرد مقابل انتقال دهید. اما خیلی عجیب است که برخی از افراد متوجه این موضوع نیستند.

وی ادامه داد: تاکید می کنم که شاید در این شرایط عده ای بگویند دورهمی آغاز شده که شوخی کنیم و بخندیم، اوضاع خیلی خراب تر از این هاست. اما نه اینگونه نیست، بلکه می خواهیم در این دوران حداقل یک ساعت و نیم کنار هم باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *