تلگرام در سال آینده تبلیغات پخش می کند

[ad id='39844']

[quote]پاول دوروف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام می‌گوید این اپلیکیشن از سال ۲۰۲۱ وارد فاز کسب درآمد خواهد شد. این کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات انجام می‌شود.[/quote]

 

پیام رسان تلگرام از زمانی که راه اندازی شد تاکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گرفت. تلگرام اعلام کرد که به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال رسیده است. از این رو، پاول دوروف بنیان‌گذار این پیام رسان می‌گوید که برای ارائه خدمات در این مقیاس گسترده، برنامه‌هایی برای کسب درآمد دارد. پس باید منتظر به نمایش درآمدن تبلیغات در این پیام‌رسان باشیم.

خوشبختانه قرار نیست تبلیغات در صفحات چت شما به نمایش درآیند. در عوض، این تبلیغات از سال ۲۰۲۱ فقط در کانال‌های تلگرامی نمایش داده می‌شوند. کانال‌ها، خوراک‌های خبری اصلی اپلیکیشن تلگرام هستند؛ بنابراین اگر از تلگرام به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده می‌کنید، این تبلیغات تجربه کاربری شما را مختل نخواهند کرد.

تمام ویژگی‌هایی که هم اکنون رایگان هستند، رایگان هم خواهند ماند. ولی ما دیگر برخی از قابلیت‌های جدید را در اختیار گروه‌های تجاری و کاربران حرفه‌ای قرار خواهیم داد. برخی از این قابلیت‌ها نیازمند منابع مالی بیشتری است که هزینه آن توسط کاربران پریمیوم پرداخت می‌شود. کاربران عادی هم برای همیشه می‌توانند رایگان از تلگرام لذت ببرند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *