روش ترک خانگی با قرص ب۲ بوپرنورفین

[ad id='39844']

[quote]بوپرنورفین یک ماده مخدر نیمه صنعتی است که خواص تسکین دهنده و ضد درد دارد. هر چند ب۲ مخدر است اما نسبت به مخدرهایی چون متادون ضعیف تر است.[/quote]

بوپرنورفین ( ب ۲) همونطور که در پروتکل وزارت بهداشت تایید شده، بهترین دارو برای ترک تریاک است. دوستان مبتلا به تریاک بدونن که نیازی به داروی متادون که بسیار مخربتر از بوپرونورفین هست؛ ندارند. به کپسول های های مثلا گیاهی که توسط شیادها در بازار عرضه می شه هم به هیچ وجه اعتماد نکنید.

و اما تجربه من از بوپرنورفین یا همون ب۲ برای ترک تریاک در منزل

مقدمه: با این روش و با نظر پزشک، می شه بدون این که اطرافیان متوجه بشن مواد رو ترک کنید. البته اگه سعی کنید دو روز اول توی ایام آخر هفته بیفته خیلی بهتره.

تاکید می کنم این روش جایگزین مراجعه به پزشک نیست. بلکه فقط مبتنی بر تجربه و مطالعات بنده ست

۱- خیلی خیلی خیلی مهمه که اولین بار باید زمانی ازین قرص استفاده بشه که کاملا به حالت خماری رسیده باشید. حداقل ۱۲ ساعت و ترجیحا بیست و چهار ساعت از مصرفتون گذشته باشه.

در غیر اینصورت ممکنه دچار شک بشید. چون این قرص به شدت به گیرنده های عصبی متصل می شه و مواد رو از اون ها جدا می کنه و همین موضوع باعث علائم شدید ترک در شما می شه.

۲- روز اول برای استفاده کننده های دو گرم و کمتر یک الی دو قرص دو میلی گرمی استفاده بشه و برای با بالاترها دو الی سه قرص.

نحوه استفاده از قرص به این صورته که باید بگذارید زیر زبونتون و صبر کنید تا خودش حل بشه. تا چند دقیقه بعدش هم چیزی نخورید و آب دهانتون رو قورت ندید. بعد از بیست دقیقه اثرش شروع میشه .

نکته مهم: قرص روزتون رو یکجا نخورید. یعنی اول یک قرص بخورید و یک ساعت صبر کنید تا اثر کنه. بعدش اونقدر صبر کنید تا دوباره احساس جدی خماری کنید. اون وقت اگه واقعا نیاز بود قرص بعدی رو بخورید.

۳- روزهای دوم و سوم با همین روش و حدکثر به همون مقدار روز اول قرص رو مصرف کنید.

۴- روز چهارم بسته به مصرف از نصف قرص تا یک و نیم قرص مصرف کنید.

۵- روز پنجم تا هفتم  بسته به مصرف از نصف قرص تا یک قرص حداکثر مصرف کنید.

۶- روز هشتم تا دهم یک چهارم قرص مصرف کنید. اگر جواب نداد یک چهارم دیگه به اون اضافه کنید.

۷- از روز یازدهم تا پانزدهم روزی یک چهارم قرص اگر نیاز داشتید مصرف کنید.

۸- حالا تبریک می گم. شما به انتهای دوره سم زدایی رسیدید و از نظر جسمی پاک هستید. اما این شروع تلاش شما برای پاک بودنه.

همونطور که روزانه کلی وقت برای اعتیاد و حواشی اون گذاشتید، برای پاک بودن هم روزانه کمی وقت بگذارید. دوره های معتادان گمنام برای بسیاری افراد خیلی خیلی مفیده.

من شخصا این دوره ها رو نرفتم. اما هر روز نیم ساعت تا یک ساعت در اینترنت در مورد مضرات اعتیاد سرچ می کنم. این موضوع بسیار موثره

اعتیاد حافظه رو دستکاری می کنه تا با یادآوری اعتیاد تصویر جذابی به ذهن بیاد. اما با این جستجوها یادتون می مونه که اعتیاد باعث انواع سرطان به خصوص پنج نوع مشخص از اون میشه. مغز رو تحلیل می بره، حافظه رو تخریب می کنه و قوای جنسی رو به صفر می رسونه. آبروی شما رو جلوی خانواده و همسایه و محیط کار می بره. سرشکسته تون می کنه. مایه خجالت والدین یا اگر مثل من بچه داشته باشید، مایه خجالت بچه ها تون خواهید بود.

۹ من شخصا بوپرنورفین رو تا چهار ماه بعد از ترک ادامه دادم. به این دوره درمان نگهدارنده می گیم.

اما چطور: اوائل یه دونه قرص ب ۲ رو در آب  جوشیده داخل یک محفظه ی خالی قطره بینی یا قطره چشم می ریختم و هر روز کمی تکونش می دادم و روزی دو یا سه قطره زیر زبونم می چکوندم. راستی، چند تا دونه نمک هم توی جاقطره ای مینداختم تا آب نگنده توی این ده روز!.

این روش برای دوستانی هم که به بوپرنورفین اعتیاد پیدا کردند و میخوان دوزشون رو کم کنن بسیار مفیده.

بعدها قرص چهاردهم بوپرونورفین ( ۰٫۴) رو خریدم (هر قرص معادل یک پنجم قرص ب۲ ) و اونها رو به چهار قسمت تقسیم می کردم (با ناخن گیر  ) و روزانه یه دونه یک چهارم ( که میشه معادل یک بیستم قرص ب۲ ) مصرف می گردم. بعد از چهار ماه همین دوز کم رو در یک هفته ی آخرش، یک روز در میون کردم و بعدش خلاص.

 

از خدا میخوام همه شما که خودتون یا عزیزانتون درگیر این اهریمن سیاه هستید رو نجات بده. کمی همت و توکل به آفریدگار مهربان..

 

تذکرات مهم:

اگر شما هریک از شرایط زیر را دارید، قبل از مصرف بوپرنورفین به پزشک خود اطلاع دهید:
در صورت داشتن آلرژی و حساسیت به بوپرنورفین یا در صورتی که در ۴ ساعت گذشته داروی مخدر دیگری مصرف کرده اید.
آسم، آپنه(قطع تنفس) خواب و سایر اختلالات تنفسی
بیماری های کبدی و کلیوی
بیماری های روانی یا سابقه اقدام به خودکشی
سابقه اعتیاد به الکل و سایر اعتیادهای دارویی
سابقه تشنج، جراحات سر و تومورهای مغزی
طبق دستور پزشک و تنها با دستور پزشک این دارو را مصرف کنید.
داروی بوپرنورفین را در محلی مطمئن قرار دهید که سایر افراد به آن دسترسی نداشته باشند.

تداخلات دارویی:
در صورت مصرف داروهای زیر، قبل از مصرف بوپرنورفین پزشک معالجتان را آگاه سازید:
آنتی بیوتیک ها مانند: فلوکونازول، ایتراکونازول، کتاکونازول
مهارکننده ضدباکتری مانند: آزیترومایسین
داروهای
ریفامپین
مسکن ها مانند: دیازپام، آلپرازولام، لورازپام
داروهای ضدصرع مانند: کاربامازپین
در صورت مصرف این داروها، نمی توانید بوپرنورفین را استفاده کنید یا این که باید تحت نظر پزشکتان دوز خاصی از دارو را مصرف کنید و در طی درمان، آزمایشات پزشکی مکمل را انجام دهید. داروهای دیگری که در فهرست ذکر نشده اند نیز ممکن است باعث ایجاد تداخلات دارویی شوند.

[ad id='39844']

7 دیدگاه دربارهٔ «روش ترک خانگی با قرص ب۲ بوپرنورفین»

  1. با سلام خدمت هم دردان من ۵ سال بود قرص بی ۲ اونم ۵ قرص استفاده می‌کردم ولی عوارضش در طولانی مدت خیلی زیاده من طی چن ماه رسوندم به یک چهارم قرص ولی خیلی سختی کشیدم دوستان میخام این یک چهارم رو با امید بخدا قطع کنم ولی نمیشه سخته واقعا وقتی یکمی از وقت مصرفم میگذره اذیت میشم کلافه گی و افسرده گی داغونم میکنه ….

  2. با سلام خدمت هم دردان من ۵ سال بود قرص بی ۲ اونم ۵ قرص استفاده می‌کردم ولی عوارضش در طولانی مدت خیلی زیاده من طی چن ماه رسوندم به یک چهارم قرص ولی خیلی سختی کشیدم دوستان میخام این یک چهارم رو با امید بخدا قطع کنم ولی نمیشه سخته واقعا وقتی یکمی از وقت مصرفم میگذره اذیت میشم کلافه گی و افسرده گی داغونم میکنه ….

  3. با سلام خدمت هم دردان من ۵ سال بود قرص بی ۲ اونم ۵ قرص استفاده می‌کردم ولی عوارضش در طولانی مدت خیلی زیاده من طی چن ماه رسوندم به یک چهارم قرص ولی خیلی سختی کشیدم دوستان میخام این یک چهارم رو با امید بخدا قطع کنم ولی نمیشه سخته واقعا وقتی یکمی از وقت مصرفم میگذره اذیت میشم کلافه گی و افسرده گی داغونم میکنه ….

  4. سلام با ب۲ خیلی از مواد هارو میشه ترک کرد ولی خدا نکنه که به ب۲ اعتیاد پیدا کنید
    میشه کنار گذاشت ولی با زمان زیاد
    اگه کسی خواست ترک کنه میتونم کمکش کنم بدون درد و بدون مختل کردن کار های روزمره بذارتش کنار
    بدون هزینه هم هستش فقط پول یک سری دارو رو باید بدین
    زنگ بزنید ۰۹۹۳۵۸۵۰۶۲۴

  5. سلام دوستان وقت بخیر لطفا این ب۲ رو آنقدر گنده و هیولا نکنید برای ترک مواد خیلی کاربردی و راحت هستش و اون دسته دوستان که میگن قبل مصرف یا بعد مصرف خطر مرگ داره برای من هیچ اتفاقی نیفتاد البته بدن با بدن وقدرت جسمی فرق داره شاید من قدرت بدنی بالای دارم چیزیم نشد البته اینم بگم مصرف شدید و بالای داشتم من ب۲ مصرف کردم ده دیقه بعد نشستم پای کشیدن شیره و حتا شده بود ب۲ مصرف میکردم چند دقیقه بعد شیشه میکشیدم و بعدشدوباره ب۲ مصرف میکردم. خلاصه بگذریم خسته شدم از این داستان تکراری و قدم اول تصمیم قوی برای ترک گرفتم قدم دوم ب۲ تهیه کردم و برنامه ریزی اینم بگم یه کمی بی حالی خستگی رو هم داره که باید فکر کنی سرما خوردگی گرفتی.روز اول یه دونه مصرف کردم به مدت دو روز بعد قرص رو نصف کردم وسه روز البته تو ساعت مشخص شده نصف قرص مصرف میکردم و بعد همون نصف قرص رو نصف کردم یعنی یک چهارم و سه روز مصرف کردم و بعد به مدت دو روز همون یک چهارم قرص رو خیلی ریز و کوچیک کردم به اندازه سر سوزن استفاده کردم و روز بعد ب۲ مصرف نکردم وبه جاش استامینوفن کدئین یک دونه خوردم و روز بعد تبدیل به یک دونه ژله فون و روز بعد قطع تمام البته اینم بگم بلخره کلافگی اعصاب خوردی و کسالت داره ولی بهترین کار سرگرم کردن خودت هستش و فکر نکردن به اون وفقط میوه جات ویتامین و آبمیوه و خوراکی های مقوی ولی مایع جات خیلی تعصیر داره برای رهای زودتر پاک شدن شکر خدا من با این طریق پاک شدم و چند سال هستش لب به هیچ قرصی نمیزنم یا مشروب نمی‌خورم و زندگی خودم رو میکنم مثل بقیه افراد و شروع به کار کردن کردم شکر خداوند روزی رسون الان بدون دقدقه مواد زندگیم میکنم در کنار همسرم و گل پسر نازنینم و به لطف رحمت خداوند بخشند خونه زندگی خوب فراهم کردم و عاشق ماشین پرشیا بودم که یه خوشکل عروسک گرفتم و گذشته رو فراموش کردم و کار میکنم و در کنار خانواده راحت زندگی میکنم و برسه اون روز که تموم عزیزان از این بلای خانمان سوز راحت بشن و به بهترین جایگاه زندگی برسن و تمام حرف بنده تصمیم و اراده قوی میخواد.خدا پشتوپناهتون یا حق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *