معرفی کامل بازی ایرانی سفیر عشق: روز واقعه

[ad id='39844']

[quote] معرفی کامل مشخصات و داستان بازی ایرانی سفیر عشق روز واقعه[/quote]

سیمرغ پلاس بازی سفیر عشق روز واقعه یک بازی ایرانی درباره حوادث روز عاشوراست که باموتور بازی سازی قوی آنریل انجین ۴ در سبک هک اند اسلش در مرحله ساخت قرار دارد و به زودی در بازارهای بین الملی عرضه می شود

گیم پلی یک ساعته بازی ایرانی سفیر عشق: روز واقعه

بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) می‌باشد که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چندین گذشته نمایی و آینده نمایی به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. سفیر عشق نخستین بازی مذهبی – تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی، بازینامه آن تدوین گردیده است، که تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازیهای رایانه ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تاثیر گذار آشنا سازد. مخاطب در این بازی سیر رخدادهای تاریخی را از منظر شخصیت مهران که جوانی ایرانی است پی می‌گیرد و در روند بیان قصه مهران به واگویی تابستان گرم کوفه سال شصت و یک هجری خواهیم پرداخت و اتفاقات تاریخی از زمان ورود مسلم ابن عقیل (ع) به کوفه، دشمنی بنی امیه، نقش افرادی مانند هانی ابن عروه ، مختار ثقفی ، نعمان ابن بشیر و … را در یک روند تعاملی درک خواهد کرد.

سبک بازی

بازی سفیر عشق: روز واقعه، یک بازی اکشن Hack ‘n’ Slash (شمشیری) سوم شخص است. سبک اکشن را می‌توان محبوب‌ترین و رایج‌ترین سبک در بین بازی‌های ویدئویی نامید. این سبک دامنه‌ی بسیار گسترده‌ای دارد تمرکز روی گیم‌پلی پرهیجان و مبارزات جذاب، محبوبیت زیادی را در بین بازیکن‌ها به دست آورده است. در بازی‌ های اکشن، بازیکن‌ها باید واکنش‌های بسیار سریعی داشته باشند و با دقت و زمان‌بندی مناسب کار را به پیش ببرند. بازی‌های اکشن معمولا بازیکن‌ها را از نظر فیزیکی نیز به چالش می‌کشند و هماهنگی بین دست و چشم بازیکن در انجام آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی‌های هک اند اسلش یا Hack ‘n’ Slash تاکید زیادی روی مبارزات تن‌ به تن دارند. در بازی‌های هک اند اسلش ، قهرمان بازی به تنهایی با تعداد زیادی از دشمنان مواجه می‌شود و باید با استفاده از سلاح‌هایی مثل شمشیر آنها را نابود کند.

ویژگی‌های بازی سفیر

بازی رایانه ای سفیر عشق: روز واقعه، با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز بازی سازی دنیا، در تمامی حوزه ها اعم از مدلسازی، ریگ، انیمیشن، انیمیشن صورت و … مراحل تولید خود را سپری میکند. همچنین انجین مورد استفاده جهت توسعه این بازی رایانه ای Unreal Engine 4 می‌باشد که یکی از قدرتمند ترین ابزارهای روز دنیا و مورد استفاده بزرگترین شرکت‌های بازیسازی دنیا می‌باشد. همچنین برای هرچه طبیعی‌تر شدن حرکات شخصیت‌ها برای باورپذیری بهتر در بازی، بیش از ده هزار انیمیشن منحصر به فرد استفاده شده است که رقمی بسیار نزدیک به بالاترین استانداردهای روز دنیا است. برای دستیابی به این منظور، بیش از سیصد دقیقه انیمیشن در حرفه‌ای‌ترین استودیوهای موشن کپچر ایران توسط متخصصین این حوزه ضبط شده است تا به بالاترین حد کیفیت دست پیدا کرد. همچنین داستان در این بازی با بیش از یک ساعت صحنه سینمایی با کیفیت بالا و به صورت Real Time روایت می‌شود.

ویژگی‌های طراحی بازی
  • تنوع در دشمن ها و دسته بندی آنها شامل: دشمنهای رده ضعیف، متوسط و قوی.
  • هوش مصنوعی متنوع و متفاوت برای هر نوع کاراکتر دشمن که عملکرد و سیستم حمله و دفاع مخصوص به خود را دارا می‌باشد و نقطه ضعف های منحصر به فرد خود را دارند.
  • طراحی سیستم QTE و کلید زنی و تمام کننده ها
  • گیم پلی های متنوع اسب سواری، مخفی کاری، مبارزات مستقیم و حل معماهای متنوع
  • طراحی اکوسیستم شهری برای رفتار کاراکترهای غیرقابل بازی و مردم شهر به شکلی هوشمند

شاخصه های هنری
  • محیط پردازی فضای عراق ایرانی صدر اسلام بر اساس مفاهیم های دقیق هنری و فضاسازی
  • طراحی منحصر به فرد و با کیفیت کاراکتر های بازی با توجه به توصیفات دقیق و کانسپت های هنری
  • بیش از ده هزار انیمیشن به صورت دستی و موشن کپچر با کیفیت بالا برای تمامی کاراکتر ها به صورت اختصاصی
  • طراحی، مدل سازی، فضاسازی محیط های تاریخی با بیش از ۲۰۰۰ آبجکت محیطی
  • روایت سینمایی در قالب چند صد پلان انیمیشن سه بعدی رندر همزمان و انیمیشن های دو بعدی موشن، ایلیستریشن
  • تولید نزدیک به ۶۰ دقیقه موسیقی حماسی به صورت

ویژگی‌های فنی
  • گرافیک خیره کننده بازی با بهره مندی از حداکثر توان فنی انجین جهانی Unreal Engine 4
  • تعداد بالای انیمیشن ها برای هر کاراکتر جهت ایجاد تنوع و حرکتهای منعطف و باورپذیر تر
  • انیمیشن های تخصصی صورت مبتنی بر زبان فارسی و حس های مختلف صورت
  • استفاده از سیستم های پیشرفته کنترل کارکتر اصلی و دشمنان
  • هوش مصنوعی شهر کوفه و ایجاد یک محیط زنده و پویای شهری برای هر چه واقعی تر شدن بازی
  • سیستم هوش مصنوعی اختصاصی برای دشمنان متنوع نظیر کماندارها، نیزه دارها، شمشیر زن ها و سردسته های شرطه ها
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *