تعداد قسمت های سریال وانداویژن ساخت مارول

[ad id='39844']

[quote] سریال وانداویژن درواقع در ۹ قسمت تولید شده است و پخش آن قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه آغاز شود [/quote]

مارول با انتشار یک بیانیه، اطلاعات جدیدی را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته است. از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به تعداد قسمت‌های سریال اشاره کرد که برخلاف شایعات در مورد تعداد قسمت‌ها که ۶ تا ۸ قسمت عنوان شده بودند، سریال وانداویژن درواقع در ۹ قسمت تولید شده است و پخش آن قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه آغاز شود و طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌توانند مدت کوتاهی پس از آن به تماشای سریال The Falcon and the Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) بپردازند. 

 

همچنین مارول تایید کرد که وظیفه ساخت موسیقی متن سریال WandaVision بر عهده کریستن اندرسون-لوپز و رابرت لوپز، آهنگسازهای برنده ۲ جایزه اسکار بهترین ترانه برای ساخت موسیقی آهنگ Let It Go از انیمیشن Frozen و آهنگ Remember Me از انیمیشن Coco بوده است. این آهنگساز که زن و شوهر هستند، در بیانیه منتشر شده مارول استودیو گفتند که هر قسمت آهنگ تم مخصوص به خود خواهد داشت که براساس دهه و دورانی است که اتفاقات سریال WandaVision در آن جریان دارد و از سریال‌های همان دوره الهام گرفته‌اند.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel و فیلم Black Widow، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones، فصل اول سریال Fargo و سریال The Boys، بوده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *