نقش احسان علیخانی در خودکشی رضا کودک کار

[ad id='39844']
خبر خودکشی رضا که سال‌ها پیش میهمان برنامه ماه عسل بود، قلب‌های زیادی را به درد آورد، در این میان، اما برخی به نقش احسان علیخانی و برنامه ماه عسل پرداختند و درباره این بخش ماجرا حرف و حدیث‌های زیادی زده شد.
در میان انبوه واکنش ها، کاربران زیادی هم انتقاد کرده بودند به تلویزیون و خود احسان علیخانی، اینکه چرا کودکی با شرایط رضا باید در یک بازه زمانی میهمان برنامه پرمخاطبی مثل «ماه عسل» بشود، مقابل چشم همه از سختی‌های زندگی اش بگوید و بعد به دست فراموشی سپرده شود تا خبر خودکشی اش برسد. کاربری نوشته بود: «فقط سوژه پیدا کردین برای جذاب ترشدن برنامه تون. تهش چی شد؟» و دیگری از این گفته بود که: «فقط از این بچه‌ها پله می‌سازن برای معروف شدن. چرا بعدش کسی به فکر این نبود که کمی اوضاع زندگی شون رو سهل‌تر کنه؟» فرد دیگری از این گفت که: «چرا همون موقع براش کاری نکردن؟ فقط آوردنش توی تلویزیون بیننده جذب کنن؟» در این میان بودند افراد دیگری که از بعد مخالف به ماجرا نگاه می‌کردند.
کاربری نوشته بود: «علیخانی و ماه عسل در حد توان همیشه برای مهمونا تلاش کردن تا حال خوبی از ماه عسل براشون به یادگار بمونه. اتفاقی که الان هم سعی می‌کنه با برنامه عصر جدید رخ بده. اما خب بعضی وقتا شرایط اون جوری که باید پیش نمی‌ره!» و شخص دیگری از این گفته بود که رضا و خانواده اش از محلی که زندگی می‌کردند رفتند و خانه جدیدی هم برایش اجاره کرده بودند. این اتفاق حالا علاوه بر رضا، احسان علیخانی و «ماه عسل» را هم دوباره بر سر زبان‌ها انداخته و این انتظار ایجاد شده که علیخانی حتی اگر شده است باید با یک متن اینستاگرامی به نوعی به این داستان وارد شود. اتفاقی که تا لحظه نگارش این متن هنوز رخ نداده است.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *