نسخه دوم بازی پابجی ساخته می شود

[ad id='39844']

[quote]بااینکه فورتنایت یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های بتل‌رویال است، ولی به‌نوعی پایه‌گذار بتل رویال به حساب نمی‌آید. درواقع بازی PUBG بود که با کسب توجه مخاطبان و آمار فروش موفق خود توانست ایده‌ی بتل رویال را با شیوه‌ی جدیدی به همه معرفی کند. گرچه PUBG نتوانست به اندازه‌ی شوتر Epic Games شهرت پیدا کند، ولی به‌سهم خود به موفقیتی قابل‌توجه رسید. [/quote]

 

امسال در Game Awards بازی The Callisto Protocol در سبک وحشت بقا معرفی شد که به گفته سازندگان وقایع بازی در دنیای پابجی جریان دارد. با تمام این موارد به نظر می‌رسد نسخه‌ی دنباله‌ی این بازی دردست توسعه است.

این خبر بار اول توسط MTN، سایت خبری کره‌ای، اعلام شد و در ادامه اکانت PlayerIGN در توییتر خود آن را منتشر کرد. طبق گفته‌ها ناشر بازی در حال کار روی ادامه‌ی این اثر است و قرار است برای PC، کنسول‌ها و گوشی همراه توسعه پیدا کند. غیر از این موارد اطلاعات دیگری از این پروژه دردست نیست.

هنوز مشخص نیست در این دنباله شاهد یک نسخه‌ی جدید از بازی باشیم یا کلیات بازی اول حفظ شده و تغییرات و آپدیت‌ در بازی اعمال شود. یعنی یک آپدیت شماره‌ی ۲٫۰ منتشر می‌شود یا اینکه به طور کلی یک ایده‌ی جدید در قالب PUBG 2.0 به بازار خواهد آمد. در حال حاضر نسخه‌ی اول بازی روی اکثر کنسول‌ها، PC و دستگاه‌های اندروید و IOS دردسترس قرار دارد.

توییت منتشر شده توسط PlayerIGN به‌صورت زیر است:

«همین الان PUBG تایید کرد که درحال کار کردن روی PUBG 2.0 و PUBG Mobile 2.0 است.

آیا به‌زودی خبر جهانی اعلام می‌شود؟

مشخص شد تمام این‌مدت از یک سال گذشته ProjectXTRM همان نسخه موبایل PUBG 2.0 بوده است. می‌دانستم XTRM قرار است بازی موبایل باشد، بنابراین درباره‌ی آن ویدیویی منتشر نکردم و وقتی فهمیدم چه خبر است بابت همین موضوع کمی ناراحت شدم.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *