زمان شروع فیلمبرداری سریال Moon Knight دنیای سینمایی مارول

[ad id='39844']

[quote]مارول استودیو به‌تازگی دو کارگردان دیگر برای سریال Moon Knight را استخدام کرده و همچنین اطلاعاتی از زمان و مکان شروع فیلم‌برداری این سریال منتشر شده است.[/quote][quote][/quote]

 سریال Moon Knight ، یکی از این آثار مورد انتظار است که اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، در حال مذاکره و بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای حضور در سریال Moon Knight است و او قرار است نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه را در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازی کند. 

حضور دو کارگردان جدید در این سریال اکشن و مورد انتظار تایید شده است.  جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردان فیلم‌های مستقل علمی تخیلی، ترسناک و تحسین شده‌ای چون فیلم Spring، فیلم Synchronic و فیلم The Endless، به سریال Moon Knight اضافه شده و قرار است وظیفه کارگردانی چند قسمت از این سریال را بر عهده داشته باشند. پیش از این حضور محمد دیاب، کارگردان فیلم Cairo 678، برای کارگردانی چند قسمت در سریال مون نایت تایید شده بود که حالا مشخص شده او به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که دیاب به‌همراه بنسن و مورهد وظیفه کارگردانی چند قسمت از سریال مون نایت را بر عهده دارند. بنسن و مورهد به سبک منحصر‌به‌فرد، وهم‌آور و سورئال شهرت دارند که علاوه‌بر کارگردانی، در دیگر بخش‌های تولید فیلم از نوشتن فیلمنامه تا تدوین آن نیز نقش داشته و حتی شاهد حضور آن‌ها به‌عنوان بازیگر نیز بوده‌ایم. همچنین سریال Moon Knight اولین اثری خواهد بود که آن‌ها در آن تنها به‌عنوان کارگردان حضور خواهند داشت.

هالیوودریپورتر همچنین اشاره کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight از ماه مارس امسال (اسفند-فروردین) در بوداپست در کشور مجارستان آغاز خواهد شد، اما در حال حاضر تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده و همچنین شاهد تایید حضور بازیگر دیگری در این سریال نیز نبوده‌ایم. علاوه‌براین، گرگوری میدلتون، فیلمبردار برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Watchmen، سریال Game of Thrones، سریال The Killing و سریال Fringe، به‌عنوان فیلمبردار اصلی به سریال Moon Knight اضافه شده که او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام حضور اسکار آیزاک در نقش مون نایت را رسما تایید کرده است.

Moon Knight یک شخصیت تخیلی در کتاب‌های کامیک می‌باشد. این کاراکتر به دست داگ موئنچ و دان پرلین خلق شده و در گرگینه در شب شماره ۳۲ام (اوت ۱۹۷۵) معرفی شد.

جدا از کتاب‌های کامیک، شرکت مارول از شوالیه ماه در دیگر کالاهای خود از جمله پوشاک، اسباب‌بازی، ورق بازی، انیمیشن‌های تلویزیونی و بازی‌های رایانه‌ای استفاده کرده است.

او که قدرت‌هایش شامل ورزشکار عالی، استاد هنرهای رزمی و مبارزهٔ تن به تن، مقاوم به برخی حملات ذهنی، آکروبات، ژیمیناست و کاراگاه حرفه‌ای، خلبان و شمشیرزن خبره، صاحب سلاح‌های مدرن و سنتی می‌شود، عضو گروه‌های ابرقهرمانانه‌ای چون انتقام‌جویان مخفی، انتقام‌جویان، انتقام‌جویان ساحل غربی، مدافعان، شوالیه‌های مارول و قهرمانان برای استخدام است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *