همه چیز درباره سریال گیسو با کارگردانی منوچهر هادی

[ad id='39844']

[quote]گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی من جمله پولشویی است![/quote]

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسندگان: علیرضا کاظمی پور، سعید جلالی و منوچهر هادی
  • بازیگران: حسین یاری، محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی، مسعود رایگان، بهاره رهنما و هانیه توسلی
  • در چه مرحله‌ای است: در مرحله تصویربرداری است.

گیسو یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که در ادامه سریال عاشقانه و تقریبا با همان تیم بازیگران توسط منوچهر هادی ساخته می‌شود. این سریال که اخبار آن در بسیاری از رسانه‌ها با عنوان سریال عاشقانه ۲  منتشر می‌شود، درامی معمایی است که به باندهای فساد اقتصادی و اخلاقی خواهد پرداخت و بنا بر گفته کارگردان آن منوچهر هادی، قصه‌ای بسیار جذاب‌تری نسبت به قسمت اولش دارد. در اولین خبری که از ساخت این سریال منتشر شد، آمده است:

حال باید دید واقعا این چنین است، یا گیسوی منوچهر هادی هم مانند سریال آخر او انتقادات زیادی را در پی خواهد داشت. سه بازیگر اصلی فصل اول یعنی حسین یاری، محمدرضا گلزار و هومن سیدی در این فصل هم حضور دارند. غافلگیری فصل جدید گیسو حضور یک بازیگر خارجی به عنوان همسر پیمان (هومن سیدی) و البته بازی هانیه توسلی در آن است که باید دید آیا به نوعی قرار است جای مهناز افشار را بگیرد یا کاراکتر مستقلی را ایفا خواهد کرد. با وجود اینکه تا سال گذشته مهناز افشار یکی از نقش‌های اصلی سریال عاشقانه ۲ و در اصل کلید انتقال فصل اول به فصل دوم بود، اما به دلیل کوچ این بازیگر از کشور و حضورش در شبکه‌های لس‌آنجلسی حضورش منتفی شد و قرار است قصه به شکل دیگری پیش برود. به جز مهناز افشار، از تیم اصلی بازیگران فصل اول پانته‌آ بهرام، بهاره کیان افشار و سارا رسول زاده در این فصل حضور ندارند. در کنار بازیگران فوق، مسعود رایگان با نقش حاج یونس شکیبا هم یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد.

همچنین فرزاد فرزین در لایو اینستاگرام خود در صحبت با منوچهر هادی اشاره کرده بود که او و محمدرضا گلزار بی‌صبرانه منتظر آغاز تصویربرداری سریال گیسو هستند تا دوباره با منوچهر هادی همکاری کنند. اما با شروع تولید این سریال، وی در تصمیمی شخصی و برای تجربه کردن نقشی متفاوت از بازی در سریال عاشقانه ۲ انصراف داد و به سریال ملکه گدایان پیوست.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *