معرفی سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگی

[ad id='39844']

[quote]سریال سیاوش با بازی متفاوت مجید صالحی، امیر جعفری، رضا کیانیان و محیا دهقانی منتظر پروانه نمایش از وزارت ارشاد است. این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد.[/quote]

 

سریال «سیاوش» از جمعه ۱۰ بهمن به صورت انحصاری از نماوا پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری قرار است هر جمعه ساعت ۱۲ تنها از پلتفرم نماوا منتشر شود.

در این سریال بازیگرانی چون میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان، مهدی حسینی‌نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری و مجید صالحی بازی کرده‌اند. 

 

  • کارگردان: سروش محمدزاده
  • بازیگران: میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، امیر جعفری، گیتی قاسمی و مجید صالحی

سیاوش یکی از سریال های در حال ساخت نمایش خانگی است که در سکوت خبری کار خود را پیش برده و این روزها آخرین روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کند. هنوز هیچ خبری از این سریال منتشر نشده است و حتی خلاصه داستان سیاوش هم مشخص نیست. باید دید این درام ماجراجویانه چه زمانی آماده انتشار خواهد شد.

اسامی بازیگران سیاوش

امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام ، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری

خلاصه داستان سیاوش:

سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

سریال «سیاوش» زمستان سال ۹۸ در سکوت خبری به کارگردانی نیما اقلیما کلید خورد و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری پروژه ادامه تصویربرداری آن به اردیبهشت سال ۹۹ موکول شد و پس از آن نیز خبرهای مبنی بر تغییراتی در تیم این سریال منتشر شد و سروش محمدزاده کارگردانی این سریال را بر عهده گرفت.

سریال سیاوش از جدیدترین آثار مخصوص شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن رو به پایان است و در حال حاضر منتظر پروانه نمایش از وزارت ارشاد است.  کارگردانی سریال سیاوش را سروش محمدزاده برعهده دارد و تهیه‌کننده اثر مهدی یاری است. در این سریال بازیگرانی مانند رضا کیانیان، نیکی کریمی، امیر جعفری، مجید صالحی، میلاد کی‌مرام و خسرو شهراز ایفای نقش کرده‌اند.

سریال سیاوش که تصویربرداری آن از پاییز سال گذشته آغاز شده است، با ورود ویروس کرونا مثل تمام آثار سینما و تلویزیون با توقف رو‌به‌رو شد. کارگردان فاز اول سریال سیاوش نیما اقلیما بود که پس از پایان یافتن فاز اول و تعطیلی به خاطر کرونا، از این مجموعه انصراف داد و سروش محمدزاده را جایگزین خود دید. با انتخاب محمدزاده به عنوان کارگردان اثر، تغییراتی در تیم بازیگران اتفاق افتاد و مهم‌ترین آن انصراف نیکی کریمی از این سریال و اضافه شدن مجید صالحی بود. نیکی کریمی که این روزها سریال موفق و پرمخاطب آقازاده را در شبکه نمایش خانگی دارد و پیش از آن در ممنوعه هم ایفای نقش کرده بود، از حضور در سومین سریال نمایش خانگی‌اش کناره‌گیری کرد.

 

پس از آغاز تصویربرداری فاز دوم در خرداد ماه، اضافه شدن مجید صالحی و انتشار گریم متفاوت و عجیبش کنجکاوی‌ها را درباره سریال جدید او افزایش داد. حالا همه منتظر هستند تا سیاوش پخش خود را آغاز کند و باید دید می‌تواند با رقبای قدری چون قورباغه، ملکه گدایان و گیسو رقابت کند یا خیر! به محض انتشار تیزر سریال سیاوش، می‌توانید آن را همین‌جا مشاهده کنید.

معرفی بازیگران سریال سیاوش

رضا کیانیان

رضا کیانیان یکی از اساتید توانمند بازیگری سینما و تلویزیون ایران است که در سریال سیاوش یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد. کیانیان که چند وقتی است مجددا پرکارتر شده، بعد از مدت‌ها به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی جدیدترین اثر سروش محمدزاده در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است. هنوز هیچ تصویر و خبری از گریم رضا کیانیان در این سریال منتشر نشده است. کیانیان این روزها سریال کیمیا را روی آنتن شبکه آی فیلم دارد. رضا کیانیان سه تجربه تقریبا موفق و پرمخاطب را در شبکه نمایش خانگی داشته و سریال سیاوش چهارمین حضور این بازیگر توانا در این مدیوم محسوب می‌شود. فصل سوم قلب یخی، شاهگوش و فصل‌های دوم و سوم سریال شهرزاد از جمله آثار موفق رضا کیانیان در عرصه سریال های ایرانی نمایش خانگی به حساب می‌آیند. این بازیگر همچنین سال گذشته سریال بوی باران را برای پخش از شبکه یک بازی کرده بود. سریال‌های مختارنامه، کلاه پهلوی، راه طولانی و روزگار قریب از مطرح‌ترین سریال های تلویزیونی رضا کیانیان هستند.

امیر جعفری

امیر جعفری دیگر بازیگر مهمی است که در سریال سیاوش بازی کرده است. حضور این بازیگر محبوب و باسابقه در سریال خبر از یک غافلگیری جذاب می‌دهد، چرا که امیر جعفری عادت به تکرار نقش‌هایی که بازی کرده ندارد و به همین دلیل احتمالا نقش متفاوتی را در این سریال برعهده گرفته است. جعفری از معدود بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که هر کاراکتری را به او بسپارید، به معنای واقعی کلمه به بهترین شکل ممکن آن را ایفا می‌کند. این را اولین بار حسن فتحی متوجه شد و پس از چندین و چند فیلم و سریال کمدی، نقش جلال فتوحی در میوه ممنوعه را به او سپرد و او نیز در این کاراکتر درخشان ظاهر شد.  پس از میوه ممنوع، یکی در میان امیر جعفری نقش‌های کمدی و جدی بازی می‌کرد. امیر جعفری هم همچون نیکی کریمی در سریال ممنوعه حضور داشت و در فصول دوم و سوم سریال شهرزاد هم نقش یک افسر آگاهی را بسیار عالی بازی کرد. حضور امیر جعفری در سریال جدید سروش محمدزاده می‌تواند برگ برنده‌ی سریال سیاوش باشد.

میلاد کی‌مرام

میلاد کی‌مرام دیگر بازیگر مطرح سریال سیاوش است. کی‌مرام که بیشتر عادت داریم او را در سینما ببینیم، با سریال نابرده رنج و کاراکتر جابر، معروف و وارد دنیای بازیگری شد. پس از سریال نابرده رنج، کی‌مرام فقط یک بار در تلویزیون و یک بار هم در شبکه خانگی بازی در سریال را پذیرفت. در تلویزیون در سریال بچه‌های نسبتا بد ایفای نقش کرد و در شبکه خانگی در سریال ممنوعه از شخصیت‌های اصلی کار بود. او در این میان به سمت سینما  و بازی در آثار سینمایی کشیده شد و در آثار مختلفی بازی کرد. فیلم‌های سینمایی خط ویژه، ملکه، مستانه، ملی و راه‌های نرفته‌اش از جمله فیلم‌های مطرح میلاد کی‌مرام است. این بازیگر برای فیلم ملکه، نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، اما دستش از سیمرغ بلورین جشنواره کوتاه ماند و به دیپلم افتخار رضایت داد. مشخص نیست کی‌مرام در این سریال هم مثل اکثر آثارش شمایل یک مرد بدبین و خشن را تکرار کرده یا در کاراکتر و قالبی جدید فرو رفته است.

مجید صالحی

مجید صالحی بازیگر و کارگردان ایرانی است که بیشتر با هنرنمایی در آثار کمدی شناخته می‌شود و گریم او در سریال سیاوش خبر از نقشی متفاوت از این بازیگر را می‌دهد. صالحی که چندسالی است نقش‌های جدی و متفاوت را تجربه می‌کند، در جدیدترین فعالیت خود در سریال سیاوش و فیلم صحنه‌زنی ایفای نقش کرده است. از بین بازیگران اصلی سریال سیاوش، فقط گریم مجید صالحی منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازیگر نقش بسیار خاصی را در این سریال برعهده گرفته است. مجید صالحی اخیرا اولین فیلمش به نام «زیر نظر» را با بازی رضا عطاران و امیر جعفری کارگردانی کرد. او همچنین به تازگی در فیلم صحنه زنی بازی کرده که در آن فیلم هم گریم و نقش متفاوتی داشته است.

محیا دهقانی

محیا دهقانی تنها بازیگر زن معروفی است که در تیم بازیگران اصلی سریال سیاوش قرار گرفته و نقشی محوری و تاثیرگذار بازی کرده است. دهقانی که خیلی‌ها او را با فیلم ماجرای نیمروز محمدحسین مهدویان می‌شناسند، اولین بار با سریال قهر و آشتی به کارگردانی علی ژکان وارد تلویزیون شد و بلافاصله در فیلم شیار ۱۴۳ نرگس آبیار ایفای نقش کرد. دهقانی در سری چهارم سریال پایتخت هم حضور داشت و این سبب شد توسط مخاطبان تلویزیون شناخته شود. سریال سیاوش اولین سریالی است که محیا دهقانی در آن کاراکتری پررنگ و تاثیرگذار دارد و شاید بتواند یکی از نقاط عطف کارنامه‌اش لقب بگیرد.

خسرو شهراز

دیگر بازیگری که در سریال سیاوش در نقشی کلیدی هنرنمایی خواهد کرد، خسرو شهراز است. شهراز فعالیت‌های هنری جسته گریخته زیادی دارد، اما بازیگری را خیلی دیر و در ۴۸ سالگی با بازی در فیلم چریکه هورام بصورت رسمی شروع کرد. این بازیگر پس از دوازده سال از اولین فیلمش، در آغاز سال ۹۰ با حضور در سریال فرات و فیلم انتهای خیابان هشتم دوباره به عرصه برگشت و در دهه نود بصورت مداوم در سینما، تئاتر، تلویزیون و شبکه خانگی فعال بوده است. حالا بازی در سریال سیاوش می‌تواند یک نقش خاص و ویژه در کارنامه هنری خسرو شهراز باشد.

 

اولین تریلر رسمی سریال سیاوش

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *