معرفی فیلم ترسناک احضار ۳ : شیطان مرا وادار کرد انجامش دهم

[ad id='39844']

[quote]حدود چهار سال از انتشار فیلم احضار ۲ می‌گذرد و فیلم The Conjuring 3 به زودی منتشر خواهد شد. امیدواریم که با وجود تاخیری که برای همهٔ فیلم‌های ۲۰۲۰ تا کنون ایجاد شده است فیلم این فیلم در تاریخ اعلام شده یعنی ۱۴ خرداد سال ۱۴۰۰ (June 4, 2021) اکران می‌شود.[/quote]

 

فیلم  احضار ۳ : شیطان مرا وادار کرد در ژانر فراطبیعی ترسناک و بر اساس داستانی از جیمز وان نوشته شده است و مایکل چاوز آن را کاگردانی کرده است. این فیلم دنبالهٔ فیلم احضار۱ و احضار۲ است و هشتمین فیلم دنیای سینمایی احضار (The Conjuring Universe) است.

این فیلم سومین قسمت از دنباله فیلم های احضار روح ۱ و ۲ هستند. نام سومین قسمت از این دنباله شیطان مرا وادار کرد انجامش دهم است. این اثر محصول سال ۲۰۲۰ است. این فیلم سینمایی تولید کشور آمریکا است. در اکتبر ۲۰۱۸ مشخص شد که جیمز وان نمی تواند این قسمت را کارگردانی کند، از همین رو میچایل چاوز کارگردان موفق فیلم ترسناک The Curse of La Llorona(که از فیلم های جدید دنیای سینمایی احضار است.) برای کارگردانی این اثر انتخاب شد. فیلم برداری این قسمت در ۳ ژوئن ۲۰۱۹ در آتلانتا آغاز شد و با پایان یافتن مراحل نهایی این فیلم و منتشر شدن لوگو رسمی آن در هشتم دسامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی برادران وارنر، انتظار می رود که این اثر در تاریخ دهم سپتامبر سال ۲۰۲۰ در اسلواکی بر روی پرده نقره ای رود و اکران شود و نهایتا یک روز بعد یعنی در تاریخ ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده آمریکا منتشر شود. زبان این فیلم انگلیسی است. این فیلم در ژانر فانتزی و وحشت است. این سری هشتمین اثر از دنیای سینمایی احضار روح به حساب می آید. همانند دو قسمت قبل ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون در نقش اد و لورن وارن بازی می کنند.

سال‌هاست که هر جا پای وحشت در میان باشد، نام جیمز وان دیده می‌شود. این فیلمساز جوان با اره خودش را به هالیوود رساند و بعد تبدیل این فیلم ارزان به فرنچایزی پولساز، با فیلم‌های ترسناک دیگری همچون موذی و احضار خودش را تثبیت کرد و خود احضار نیز به فرنچایز قدرتمندی تبدیل شد که دو اسپین‌آف موفق آنابل و راهبه هم از دل آن بیرون آمد. حال، قسمت سوم فیلم با عنوان فرعی شیطان مرا مجبور به این کار کرد در راه سینماها قرار دارد، گرچه خود وان دیگر آن را کارگردانی نکرده است. آقا و خانم وارن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) که متخصص علوم ماورایی هستند، در قسمت سوم به سراغ پرونده و موجود شرور دیگری می‌روند و احتمالا باز هم تماشاگران را از وحشت به سکته می‌اندازند. داستان این بار برگرفته از یک پرونده واقعی در سال ۱۹۸۱ است که یک محکوم به قتل سعی داشت ثابت کند که بدون اراده و در اثر تسخیر اجنه دست به جنایت زده. پیش‌بینی شده که فیلم ابتدای  تابستان به نمایش در بیاید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *