شایعه خودکشی نفیسه روشن پس از طلاق از همسرش

[ad id='39844']

[quote]نفیسه روشن که در بیمارستان بهمن بستری است عمل جراحی سختی پشت سر گذاشته است و با انتشار ویدیویی عجیب جنجال به پا کرد . او در این ویدیو حرف از خودکشی زده است که همه کاربران را نگران کرده… [/quote]

نفیسه روشن بازیگر زن مشهور ایرانی که همسرش خلبان است، دیشب در یک لایو اینستاگرامی با در میان گذاشتن صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود کشیده خبر طلاق گرفتنش را اعلام کرد.

درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد

خانم نفیسه روشن با انتقاد شدید از برخی دوستان نزدیک (احتمالا همسرش) تاکید کرد که هیچ کدوم رو حلال نمی کنم.

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش در بیمارستان بستری شد. او در این باره پستی گذاشت و شکایت‌هایی کرد. از بیماری ۸ ساله‌ی خود گفت و اینکه به خاطر سختی کشیدن و غم و غصه خوردن گرفتار این مریضی شده و کارش به عمل جراحی کشیده! با اینکه به طور مستقیم به بیماری‌اش اشاره نکرد، ولی به همه مخصوصا خانم‌ها توصیه کرد که نگذارند هرکس هر بلایی سرشان بیاورد و در زندگی گول هیچ کس و هیچ چیز را نخورند.

خلاصه که این نوشته‌ها و صحبت‌هایی که نفیسه در یک لایو اینستاگرامی هم انجام داد حاشیه‌های زیادی در پی داشت و در فضای مجازی به هر شکلی قضاوت شد. عده‌ای سختی کشیدن‌ها و بیماری این بازیگر را به زندگی مشترکش و همسر او مربوط دانستند و عده‌ای هم طبق معمول از این سخنان سو استفاده کرده و ماجرا را بزرگ کرده و تیتر‌های دروغی هم زدند که واکنش نفیسه روشن را در پی داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *