معرفی فیلم ترسناک ارتش مردگان یا Army of Dead زک اسنایدر

[ad id='39844']

[quote]زامبی ها به شهرلاس وگاس حمله کرده اند و در چنین شرایط وحشتناکی، گروهی از افراد برای بزرگترین سرقتی که تابحال مرتکب شده اند آماده میشوند…[/quote]

 

کارگردان : Zack Snyder

بازیگران : Garret Dillahunt, Dave Bautista, Ana de la Reguera

خلاصه داستان فیلم سینمایی Army of the Dead 2021 : زامبی ها به شهرلاس وگاس حمله کرده اند و در چنین شرایط وحشتناکی، گروهی از افراد برای بزرگترین سرقتی که تابحال مرتکب شده اند آماده میشوند…

 

در این فیلم بازیگرانی چون دیوید باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، اُماری هاردویک، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، ماتیاس شوایگهوفر، رائول کاستیلو، نورا آرنزدر و سامانتا وین نیز حضور دارند.

اسنایدر در حال حاضر مشغول آماده‌سازی کات خود از فیلم Justice League برای HBO Max است، در نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز دخیل بود.

داستان فیلم، گروهی از مزدوران را دنبال می‌کند که به دنبال پدیدار شدن مردگان متحرک در لس‌آنجلس وارد این منطقه قرنطینه شده می‌شوند تا نقشه سرقت بزرگ خود را عملی کنند.
د لیا متهم به آزار و اذیت جنسی دختران زیر سن قانونی در فضای مجازی شده است. اتهاماتی که او آنها رد کرده است. در پی انتشار این خبر نتفلیکس برنامه دوربین مخفی بدون فیلمنامه او را لغو کرد و CAA و ۳Arts نیز او را اخراج کردند.

این روزها نام زک‌ اسنایدر با فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی کامیکس گره خورده و همه منتظرند که نسخه‌ مورد تایید او از لیگ عدالت بالاخره و بعد از سال‌ها در قالب مینی‌سریال بر روی اچ‌بی‌او مکس منتشر شود. اما نباید فراموش کرد که اسنایدر کارش را در هالیوود با بازسازی فیلم ترسناک کلاسیک طلوع مردگان آغاز کرد و بعد از تقریبا دو دهه باز هم به سراغ مرده‌های متحرک رفته است. داستان درباره گروهی است که قصد سرقت از یک کازینو در لاس‌وگاس را دارند، چیزی که در حالت عادی غیرممکن به نظر می‌رسد چه برسد به اینکه در زمان هجوم زامبی‌ها هم اتفاق بیفتد! با توجه به خط داستانی و ترکیب بازیگران فیلم که نقش اصلی‌اش را دیو باتیستا بر عهده دارد، احتمالا فیلم در فضایی میان وحشت و کمدی سیر می‌کند. ارتش مردگان یکی از محصولات مهم نت‌فلیکس و یکی از جذابترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ است که روی عرضه آن حساب ویژه‌ای باز کرده.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *