معرفی فیلم ترسناک پاکسازی ابدی (The Forever Purge)

[ad id='39844']

[quote]The Forever Purge قسمت پنجم سی فیلم های پاکسازی  آخرین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود. این فیلم که با عنوان پاکسازی ابدی در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود،[/quote]

تاریخ اکران فیلم پاکسازی ابدی

تاریخ اکران فیلم پاکسازی ابدی در ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) خواهد بود.

بازیگران فیلم پاکسازی ابدی

در ماه می سال ۲۰۱۹ بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز خبر از تولید فیلم پنجم فرنچایز پاکسازی داد. آن‌ها اعلام کردند که فیلم‌نامه این اثر توسط جیمز دموناکو نوشته خواهد شد و وظیفه کارگردانی نیز برعهده اورادو گوت قرار خواهد گرفت. ازجمله بازیگرانی که حضور آن‌ها در فیلم پاکسازی ابدی تایید شده است می‌توان به آنا د لا رگه‌را، جاش لوکاس، تینوچ هوئترا، لون رامبین، ویل پتون و کسیدی فریمن اشاره کرد.

هنوز به شکل رسمی مشخص نشده که این بازیگران قرار است نقش چه شخصیت‌هایی را در فیلم پنجم ایفا کنند. اما می‌دانیم که آنا د لا رگه‌را ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

داستان فیلم پاکسازی ابدی

درست به مانند شخصیت‌ها، جزئیات داستان فیلم پاکسازی ۵ نیز تا حد زیادی نامشخض است؛ طبق گزارش‌های مختلف این فیلم از محیط شهری فیلم‌های قبلی فاصله گرفته و حوادث داستانی آن بیشتر در مکان‌های روستایی رخ خواهد داد. با توجه به عنوان فیلم مشخص است که این اثر آخرین فیلم فرنچایز پاکسازی خواهد بود.

اما آیا فیلم پاکسازی ابدی می‌تواند پایان‌بندی دلخواه را برای طرفداران این فرنچایز رقم بزند؟ تنها باید منتظر باشیم و ببینیم که سازندگان داستان فیلم را به چه سمتی سوق می‌دهند و در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

قسمت پنجم پاکسازی که از ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۱ است، آخرین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود. این فیلم که با عنوان پاکسازی ابدی در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود،

تنها دموناکو، نویسنده این فیلم گفته است که قرار است به خوبی آخرین قسمت فیلم ترسناک و تفسیر اجتماعی خود را بنویسد و داستان آمریکایی با ۱۲ ساعت بی‌قانونی و آزادی هرگونه جرم و جنایت- از جمله قتل، شکنجه و تجاوز- در سال، سرانجام به انتهای خود می‌رسد. هر قسمت از مجموعه پاکسازی، انتقادات اجتماعی و فرهنگی خود را در مورد ریشه های خشونت،جرم و کنترل اجتماعی از طریق ترس که توسط دولت مجاز است، تعمیق می‌بخشد.

نقد بررسی فیلم پاکسازی

فیلم ایده اولیه خود را خیلی زود خراب می کند. داستان جذاب « پاکسازی » خیلی زود جایش را به شورش های اجتماعی و مشکلات ” وال استریتی ” و اتفاقاتی از این دست می دهد که کمتر کسی حوصله دوباره شنیدن اش را دارد. قبلا هم فیلمی تحت عنوان « غریبه ها » با بازی لیو تیلور و اسکات اسپیدمن در سال ۲۰۰۸ با موضوعی مشابه ساخته شده بود که تمامی مشکلات آن فیلم حالا در « پاکسازی » هم مشاهده می شود!

« پاکسازی » چند تایی هم حفره عظیم در فیلمنامه از جمله موارد امنیتی که ظاهراً فقط در خانه همسایه جواب می دهد و برای سندین کافی نیست ، در خود دارد که روی هم رفته نمی توان جواب قانع کننده ای برایش یافت.

شاید با ورود قاتلین به خانه سندین، می توانست پرداخت شخصیت های منفی داستان به حدی قانع کننده و قابل قبول باشد که فیلم را سرپا نگه دارد اما نه خود قاتلین که افراد معلوم الحالی هستند و نه حرف های صدمن یه غازشان ، هیچکدام دردی از ضعف پرداخت آنها دوا نمی کند.

ژانر فیلم ترسناک است اما به محض اینکه تماشاگر خود را برای ترسیدن آماده می کند و کارگردان هم پیشاپیش چند افکت کلیشه ای ترسناک را برای مخاطب به نمایش می گذارد، ناگهان فیلم روندی ” دفاع در برابر حمله ” را پیش می گیرد و به سمت اکشن پیش می رود که می توان این روند را ناشی از بی تجربه بودن جیمز دموناکو دانست.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *