معرفی فیلم ترسناک دیشب در سوهو (Last Night in Soho)

[ad id='39844']

[quote]دیشب در سوهو، فیلم سینمایی در ژانر رواشناختی وحشت و محصولی مشترک بین آمریکا و انگلیس می‌باشد که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۰ روی پرده سینما برود. زبان این فیلم انگلیسی بوده و ستارگانی چون Anya Taylor-Joy و Thomasin McKenzie، Diana Rigg، Matt Smith در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.[/quote]

 

ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم Last Night In Soho به کارگردانی ادگار رایت تا سال ۲۰۲۱ با تأخیر مواجه شود اکران فیلم مورد انتظار دیگری با تأخیر مواجه شده است. شرکت فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، از عقب انداختن اکران فیلم Last Night in Soho  تا سال ۲۰۲۱ خبر داده است.

  • تاریخ اکران: ۲۳ آوریل ۲۰۲۱
  • کارگردان: ادگار رایت
  • نویسنده: کرستی ویلسون کارینز، ادگار رایت

فیلم «دیشب در سوهو»داستان یک طراح مد امروزی با بازی آنیا تیلور-جوی را روایت می‌کند که ناگهان خود را به طور اسرارآمیزی در دهه ۱۹۶۰ پیدا می‌کند. در آنجا او به دنبال نمادی می‌گردد که معلوم نیست در آخر به نتیجه مطلوب خود برسد. با اینکه تاکنون جنبه‌های سفر در زمان مورد تحسین قرار گرفته‌اند، جالب است که ببینیم چگونه رایت همه این عناصر متفاوت را در این داستان ترسناک روانشناختی ادغام می‌کند.

همینطور با بازی مت اسمیث، بازیگر دکتر هو، و توماسین مک‌کنزی، بازیگر فیلم جوجو خرگوشه ، به نظر می‌رسد  از آنجایی که این فیلم از فیلم‌های ترسناک کلاسیکی مانند انزجار  و حالا نگاه نکن  الهام گرفته است، بسیار ترسناک است.

فیلم خارجی جدید دیشب در سوهو محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا و انگستان می باشد . این اثر سینمای توسط آقای ادگار رایت  کارگردانی شده و تهیه کنندگی این فیلم بدست تیم بوان و اریک فلنر و نایرا پارک انجام شده است . تولید و فیلمبرداری این اثر از ۲۳ می ۲۰۱۹ آغاز شده و در ۳۰ آگوست سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده است

عوامل سازنده فیلم :

  • بازیگران : آنیا تیلور جوی ، مت اسمیت ، دایانا ریگ ، پرنس استامپ
  • فیلمبرداری و تصویربرداری شده توسط : چونگ چونگ هون
  • تدوین توسط : پل مکلیست
  • شرکت اسپانسر و تولید کننده : فوکس فیچرز و ورکینگ تایتل فیلمز
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *