زمان پخش سریال انمیشن Invincible (شکست‌ناپذیر)

[ad id='39844']

[quote]زمان پخش انیمیشن سریالی Invincible (شکست‌ناپذیر) اعلام شده است[/quote]

سرانجام انتظار برای طرفداران کمیک‌های Invincible (شکست‌ناپذیر) شرکت اسکای‌باند اینترتینمنت به پایان رسید و انیمیشن Invincible از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) با انتشار سه قسمت اول از شبکه‌ی آمازون پرایم آغاز خواهد شد و پس از آن قسمت‌های بعدی جمعه‌ی هر هفته به نمایش در می‌آید تا اینکه در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱) پرونده‌ی فصل اول با پخش اپیزود نهایی بسته شود.

این انیمیشن سریالی برخلاف دیگر آثار مشابه ابرقهرمانی برای کودکان مناسب نیست و در زمره‌ی آثار بزرگسالانه قرار می‌گیرد. انیمیشن Invincible گاهی بی‌رحمانه و خشن ظاهر می‌شود و بیش از اندازه دارای کشتار و خونریزی است.

کمیک‌های Invincible توسط رابرت کرکمن، خالق مجموعه‌ی The Walking Dead نوشته شده است و طراحی آن را رایان اوتلی برعهده داشت. این کمیک‌ها ماجراهای مارک گریسون ۱۷ ساله را دنبال می‌کند که فرزند اومنی-من، قدرتمندترین ابرقهرمان روی زمین است. مارک در ادامه متوجه می‌شود که از قدرت‌هایی برخوردار است و باید به هر نحوی از چالش‌های پیش‌رو سربلند بیرون آید. از اینجا به بعد، مجموعه کمیک‌های «شکست‌ناپذیر» در طول ۱۴۴ شماره با پیچش‌های داستانی بسیار مخاطبانش را سرگرم می‌کند.

اولین تریلر انیمیشن سریالی Invincible شبکه آمازون پرایم

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *